22.08.2016

[Wywiad] - "Bardzo podoba mi się efekt końcowy..." - Sylwia Lipka

Sylwia Lipka to niezwykle utalentowana młoda wokalistka, YouTuberka i piosenkarka o wielu pasjach. Dosyć niedawno wydała swoją debiutancką płytę, która okazała się być wielkim hitem. Znana także z programu Disney Channel - "I ♥ Violetta" - gdzie wraz z dwiema innymi prowadzącymi na bieżąco przedstawiała najnowsze nowinki z świata fioletowej telenoweli. Ostatnio Sylwia poinformowała swoje Ananasy, iż nagrała teledysk do piosenki do nowego serialu "Star Darlings: Życzenia do spełnienia". To nie koniec niespodzianek! Sylwia dubbinguje też jedną z bohaterek produkcji w wersji polskiej. Zapraszam Was serdecznie do dalszej części postu, gdzie znajdziecie wywiad z piosenkarką na temat serialu "Star Darlings"!



Wywiad został przeprowadzony na potrzeby bloga DISNEY INFO POLSKA. Kopiowanie zabronione! Z Sylwią rozmawiała Ania. MIŁEGO CZYTANIA!

1. Blog: Czy mogłabyś trochę opowiedzieć o serialu "Star Darlings"?

Sylwia Lipka: Ogólnie jest to serial z zupełnie nie z tej ziemi, haha. Opowiada planecie, której mieszkańcy codziennie spełniają życzenia osób ze Świata Życzeń, czyli z Ziemi . Niestety Gwiezdnej Krainie zagrażają złe siły, dlatego 12 wybranych dziewczyn szkoli się w Gwiezdnej Akademii, by móc ją ocalić. Poza tym każda z bohaterek ma swoje własne życzenie do spełnienia.

2. Co sądzisz o nowej piosence, którą śpiewasz na potrzeby nowego serialu Disney Channel?

Jest cudowna pod wieloma względami: po pierwsze gdy ją słyszę od razu nogi same chcą im tańczyć, a po drugie jej tekst niesie niesamowity przekaz. Opowiada przede wszystkim o tym, że marzenia rzeczywiście mogą się spełnić - trzeba w nie tylko uwierzyć.


3. Czy praca podczas nagrywania teledysku była ciężka? 

Rzadko nazywam to pracą, bo praca na planie to sama przyjemność. Uwielbiam to robić. Rzeczywiście spędziliśmy przy nagrywaniu cały dzień, przez co po zdjęciach baterie były wyczerpane, ale było warto. Bardzo podoba mi się efekt końcowy.

4. Ile czasu trwało kręcenie teledysku? 

Klip do „Czego pragniesz?” nagrywaliśmy przez około 13 godzin.

5. Co najbardziej spodobało Ci się na planie? Może brokat, który jak sama stwierdziłaś miałaś po nagrywkach we włosach jeszcze na drugi dzień? 

Wydaje mi się, że ten brokat nawet jeszcze teraz się gdzieś znajdzie, haha! Zdecydowanie najbardziej podobały mi się przeróżne dziwne makijaże, które miałam na sobie. Moje serce ukradły kolorowe brwi - może czas na wprowadzenie ich na stałe do mojego wizerunku?


6. Lubisz przygotowywania do nagrywania i czy miałaś wpływ na efekt końcowy teledysku? Makijaż, stylizowanie włosów, wybór stylizacji. To na pewno bardzo czasochłonne. 

Dzień przed planem zdjęciowym spotkałam się z całą ekipą produkcyjną i razem wybieraliśmy stylówki. Trwało to… około 6 godzin! Pojechaliśmy też razem na zakupy, żeby mieć jeszcze więcej ubrań, bo jeśli oglądaliście klip to na pewno zobaczyliście, że było ich naprawdę sporo. Zawsze mogłam powiedzieć co mi się podoba, w czym się dobrze czuję, a w czym nie i moje zdanie zawsze było brane pod uwagę.

7. Jak opisałabyś "Star Darlings" w trzech słowach? 

Marzenia się spełniają!

OGLĄDAJ "STAR DARLINGS" TYLKO W DISNEY CHANNEL!
Zdjęcia: internet

5 komentarzy :

  1. Świetne pytania! Bardzo lubię Sylwię, a po obejrzeniu pierwszego odcinka "Star Darlings" myślę, że to będzie bardzo fajny serial.
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wywiad! Jak i odpowiedzi Sylwii!! Nie miałem okazji obejrzeć pierwszego odcinka, ale na pewno to nadrobię :D http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie. Gdzie w internecie można zobaczyć ten serial? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie. Gdzie w internecie można zobaczyć ten serial? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Legalnie nigdzie. Jedynie na kanale Disney Channel Polska na YouTubie został udostępniony pierwszy odcinek serialu. Tam możesz oglądnąć. ;-)

      Pozdrawiam,
      Ania

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka