12.08.2016

"Mój kumpel duch" powraca!

Dla osób, które tęsknią za serialem pełnym emocji - "Mój kumpel duch"-  mam dobrą informację! Już za tydzień postacie owej produkcji powracają z nowymi odcinkami! Jakie tajemnice i zagadki do rozwiązania czekają  Binny i Melchiora? Okaże się już za niecały tydzień w Disney Channel.

Binny Naumann przeprowadziła się do starej posiadłości do Berlina wraz z swą rodziną. W jej nowym pokoju czeka na nią współlokator - 14-letni duch chłopiec. Melchior urodził się w szlacheckiej rodzinie w roku 1899 i nie ma pojęcia czemu do swojej posiadłości wrócił w postaci ducha. Binny i Melchior dowiadują się, że aby pozbyć się niechcianego gościa Binny musi pomóc Melchiorowi odkryć zagadkę jego przeszłości. Nie zawsze się dogadują, ale umieją tworzyć dobrą drużynę. 

*Zdjęcie: internet*

2 sezon serialu "Mój kumpel duch" tylko w Disney Channel!

1 komentarz :

  1. Nie przepadam zbytnio za tym serialem. Jednak może obejrzę nowe odcinki :)
    Zapraszam na mojego bloga :) http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka