09.07.2016

Teledysk do Great Escape!

Wczoraj, 8 lipca na kanale Tini pojawił się teledysk do kolejnej piosenki z jej debiutanckiej płyty. Tym razem jest to piosenka "Great Escape". Nie będę się na jej temat długo wywodzić, ponieważ wkrótce pojawi się opracowanie na blogu, tejże właśnie piosenki. Tymczasem obejrzyjcie teledysk. Według mnie jest naprawdę przepiękny, dopracowany i jak najbardziej powiązany z tekstem. Zgadzam się z pewną twitterowiczką, która napisała, że w końcu widzimy Tini taką jaką jest - bez doczepek na włosach, bez zakrywania tatuaży, w jej stylu. A wy co sądzicie?

Jak podoba Wam się teledysk?

4 komentarze :

  1. Świetny, tak jak piosenka! Jestem nowa, zapraszam do mnie! zaczarowanyswiatdisneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, tak jak piosenka! Jestem nowa, zapraszam do mnie! zaczarowanyswiatdisneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teledysk ciekawy, ale Tini w takiej roli z pazurem już mi się mniej podobała. ;P KrainaDisneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się teledysk, jak i sama piosenka.
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka