16.07.2016

[Recenzja] - Magazyn "Czas na Tini!"

Dwa tygodnie temu - 2 lipca - do kin wszedł film pełen wrażeń opowiadający o Tini, a dokładnie o jej nowym życiu. Została wydana także książka, która powstała na podstawie filmu. Ukazała się również płyta panny Stoessel, jednak dla najwierniejszych fanów pragnących poznać dziewczynę jeszcze lepiej, nakładem wydawnictwa Egmont powstał magazyn "Czas na Tini!", który skradł fioletowe serca wielu osobom a teraz też mi!


Gazetka zapakowana jest w folię (z wizerunkiem Tini), która zachowana jest w jasnych kolorach. Folia akurat jest bardzo dobrym rozwiązaniem a zwłaszcza przydała mi się dziś, gdy niosłam egzemplarz z kiosku do auta i na mój pech zaczęło mocno padać. Magazyn na szczęście został uratowany i nawet kropla deszczu nie miała kontaktu z papierem. Po rozpakowaniu folii czekała mnie miła niespodzianka w postaci błyszczyku, który mnie zadziwił pozytywnie - całkiem ładnie pachniał i był dosyć duży. Prócz tego najdziemy supernaklejki z różnymi postaciami z filmu "Tini: Nowe życie Violetty". 


Pierwszy artykuł jest poświęcony postaciom grającym w filmie. Są krótkie opisy oraz fotka. Pomocny przewodnik, w którym dowiadujemy się o zainteresowaniach bohaterów. Następne strony to jedne z moich ulubionych! Kolejny artykuł tym razem przedstawia najlepsze momenty z produkcji, w której główną postacią jest Tini. Bardzo spodobało mi się to, iż zawarty jest krótki tekst oraz zdjęcie, które pozwalają przypomnieć sobie daną scenę. Moją NAJbardziej ulubioną jest ta, w której Violetta oraz nowo poznani przyjaciele wnoszą fortepian na szczyt. NIESAMOWITE!


Autorzy zadbali także o to, by poznać piękną i kolorową Sycylię, która jest wyspą na południu Włoch. To właśnie tam została wysłana Violetta przez swojego tatę na odpoczynek i relaks. Miejsce od razu przypada do gustu bohaterce. Bowiem jest pełne placów, uliczek, drzewek cytrynowych i jachtów. Któż nie chciałby odwiedzić takiego raju? Następnie czeka nas quiz "Miasto czy odludzie", w którym dowiemy się gdzie czujemy się lepiej, wywiad z Martiną Stoessel, która opowie o swoim filmie. Prócz tego znajdziemy porady modowe, które szczególnie wzbudziły moje zainteresowanie, gdyż naprawdę przedstawiają styl Tini w filmie, który jest spokojny i delikatny. Dla osób interesujących się fryzurami, znalazł się poradnik krok po kroku, jak uczesać się na wzór włosów Tini. Przeprowadzony został także wywiad z Adrian Salzedo, który gra Caio - chłopaka kochającego taniec. Gazetka pomoże Wam również odkryć wasz talent.



Podsumowując gazetka jest naprawdę warta zakupu. Kosztuje 9,99 zł i pomimo, że obawiałam się, iż nie będzie nic w niej ciekawego do przeczytania to pomyliłam się. Magazyn miło mnie zaskoczył ilością tekstu i zdjęć. Na pewno kupię kolejne wydanie.

A WY, MACIE JUŻ SWÓJ EGZEMPLARZ? PLANUJECIE GO ZAKUPIĆ?

1 komentarz :

  1. Ja na pewno będę chciała mieć swój egzemplarz tego magazynu,ponieważ przeczytałam kilka recenzji o nim i okazuje się być świetny!
    http://ludmi234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka