24.07.2016

PRZERWA WAKACYJNA JULII

Kochani czytelnicy!

Nadszedł ten moment, kiedy Wasza redaktorka Julia wyjeżdża na najdłuższe wakacje w swoim krótkim życiu. Jak pewnie wiecie lub nie, w tym roku skończyłam podstawówkę i miniony rok szkolny kosztował mnie wiele nerwów, więc niesamowicie cieszę się na tak długi wyjazd.
Mianowicie, jutro (25.07) wyjeżdżam z rodziną w góry. Wracam 6 dni później, czyli 31 lipca, a już w nocy z 1 na 2 lipca wyjeżdżam na kolonię na mazury, z której wracam 11 sierpnia. 
Jak widzicie, moje wyjazdy będą trwały aż 3 tygodnie. Jestem strasznie podekscytowana, bo już nie mogę się doczekać słodkiego zapachu prawdziwych wakacji. 
Tak więc, znikam na 3 tygodnie, zostawiając Was z postami, które zaplanowałam na czas, kiedy mnie nie będzie. Najprawdopodobniej będę miała wi-fi w górach, więc będę na bieżąco sprawdzać komentarze, jednak na mazurach nie jestem tego pewna. 

A więc! Życzę Wam miłych wakacji i znikam, odpoczywając i nabierając sił do dalszego działania. 

Do zobaczenia!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka