10.06.2016

[Recenzja] - Sekretnik. Soy Luna

Dokładnie wczoraj w moje ręce wpadła nowa pozycja od wydawnictwa Ameet, a mianowicie "Sekretnik. Soy Luna". Owy produkt zawiera niemal 100 stron, z których możemy wyróżnić naklejki, różnorodne quizy, opisy bohaterów, dział związany z modą i jak sama nazwa wskazuje, miejsce na tajemnicze zapiski, sekrety. Sekretnik z "Soy Luny" będzie Twoim najlepszym przyjacielem, a także idealną "szufladą" na nasze przemyślenia.



Ilość stron: 96
Cena: około 28 zł 
Wydawnictwo: Ameet
Premiera: 2016-05-27

Wygląd sekretnika jest po prostu boski! Okładka w różne kolory (głównie żółty, fioletowy, niebieski i różowy) idealnie komponuje się z zdjęciem głównej bohaterki serialu - Luny Valente, które zawitało w dolnym, lewym rogu. Książka również w środku zachwyca swoimi kolorowymi stronami. Zawarte w produkcie zdjęcia według mnie są bardzo ładne. Warto wspomnieć, iż sekretnik jest zapinany na "magnes", co uważam za duży + (mam złe wspomnienia z kalendarzem zapinanym na gumkę, czytaj: gumka ni stąd ni zowąd się odczepiła :D). Nic dodać, nic ująć.


Po krótce postaram się opisać zawartość książki. Po zapisaniu do kogo ona należy, znajdziemy opisy bohaterów, gdzie dowiemy się w skrócie o ich pasjach, życiu. Kolejne strony są o różnej tematyce, chociażby o chłopaku marzeń, o przyjaźni, a dokładniej o jej obliczach. Wspieranie się i ufanie sobie w przyjaźni jest bardzo ważne! Nie zabraknie oczywiście miejsca na to, by opowiedzieć, co lubicie robić lub jakie są wasze pasje.  Również został zamieszczony artykuł o marzeniach na wyciągnięcie ręki. W nim dowiecie się o tym jak zacząć działać w kierunku spełniania swoich życzeń. Może przyszedł czas na postawienie sobie celu i dowiedzeniu się, co nas kręci? Następnie dwie strony zostały poświęcone o Ambar i o was samych. Jak wiemy, Ambar zawsze dostaje, co chce i nie zawsze jest sprawiedliwa. A jaka jesteś TY? Możecie również wykonać quiz na temat waszych relacji z rodzicami. Poza tym znajdziecie jeszcze wiele innych ciekawych tekstów...


Oczywiście jest pełno miejsca na zapisanie waszych sekretów, tajemnic, przemyśleń. Bardzo mi sie spodobało to, że strony o jasnych kolorach, zostały wzbogacone o wiadomości z sms'ów Luny oraz innych bohaterów. Zadbano również o kalendarz, który może okazać się pomocny, by nie zapomnieć o ważnych dla nas datach. Na tyle książki zostały umieszczone dwie strony naklejek, które jak zawsze mnie urzekają! Co mogę jeszcze dodać? Książka to także idealne miejsce na wyrażenie swoich emocji i samego siebie.



Ogółem produkt, który otrzymałam spodobał mi się i to bardzo! Zachwycił mnie pod względem kolorów, tematu, naklejek, quizów. Polecam każdemu fanowi "Soy Luny" i tym, którzy szukają pozycji, w której ukryją swe najskrytsze marzenia.


A Wy, macie już książkę? Spodobała Wam się?

5 komentarzy :

  1. Ten sekretnik strasznie mi się podoba ;) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba. Dziękuję! :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny się wydaje ten produkt :)

    Zapraszam w wolnym momencie do mnie: jednorozcowodisneya.blogspot.com
    Zawsze odwiedzam stronę każdego, kto pozostawi komentarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, sekretnik jest naprawdę super! :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ten sekretnik ;)
    Fajna i przydatna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka