02.06.2016

Disney i ja + Dzien Dziecka!

Hejka! Dnia wczorajszego po przyjściu ze szkoły czekała na mnie wielka paczka (naprawdę WIELKA!). Mówiąc szczerze z początku myślałam, że paczka była do mamy ale po odczytaniu danych zrozumiałam, że przesyłka jest do mnie! Nie spodziewałam się raczej żadnych przesyłek, a tym bardziej takich dużych. Na początku zadziwiła mnie waga paczki, była bardzo lekka! Okazało się, że w niej był prezent na Dzień Dziecka w postaci....


Nie będę przedłużać, czy owijać w bawełnę. Wszyscy blogerzy Disneya i wiele innych gwiazd otrzymało przepiękne balony z podobizną Myszki Miki. Sam balon jest niezwykły, zwłaszcza, że do niego dołączona była ulotka z tekstem "Never too old for Disney". Niespodzianka, którą dostałam jest zawiązana na czarnym materiale, a na jego końcu znajduje się ciężka czarna gwiazdka średniej wielkości, która służy jako obciążenie, by balon nie odleciał. 


Balon jak się domyślam,  to prezent na Dzień Dziecka. No właśnie, jak jesteśmy już przy tym temacie. Życzę wszystkim (spóźniona jak zawsze, wiem :-)) uśmiechu na twarzy, radości, wymarzonych prezentów i byście zawsze mieli to, co tylko zapragniecie posiadać! 


Chciałabym także wszystkim podziękować za odwiedziny, miłe komentarze oraz za wsparcie, które od Was otrzymuje. Brzmi jak pożegnanie, ale nie! Chciałabym wprowadzić na bloga trochę letnich zmian, serii. Głównie skupiać się będę na modzie i newsach ze świata Disneya. Mam nadzieję, że nowe zmiany spodobają się Wam. 

UŚMIECH!!! :D


Photos: Julka S.

1 komentarz :

  1. To my dziękujemy, że prowadzisz takiego genialnego bloga! Oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka