12.04.2016

Wywiad z Naomi Sequeira o modzie!

Interesujesz się modą bądź makijażem? Jeżeli tak to idealnie trafiłeś! Aktorka grająca główną bohaterkę nowego serialu "Evermoor: Kroniki" emitowanego w Disney Channel - Naomi Sequiera - zdradzi swoje modowe triki i sekrety. Jesteście ciekawi, jak gwiazda radzi sobie na przykład z 'badhairday'? Zapraszam do dalszego czytania!


Chcesz poznać sekrety ze świata mody prosto od Naomi, która w produkcji gra Tarę Crossley? Poniżej przedstawiam Wam księgę urody według dziewczyny! 

Zakaz kopiowania wywiadu. 

Jak opisałabyś swoją codzienną pielęgnację, Naomi? 
Każdego dnia myję twarz odpowiednimi kosmetykami. Później dokładnie czyszczę zęby i nakładam krem nawilżający. Zawsze upewniam się, że mój krem ma wysoki poziom ochrony przeciw promieniowaniu UV. Lubię chronić moja skórę przed słońcem.

Lubisz make-up?
Uwielbiam, kiedy malują mnie na planie Evermoor: Kroniki mamy tam fantastyczną makijażystkę. Bardzo lubię się z nią spotykać. A pop racy, fajnie jest mieć lekki makijaż, ale trzeba pamiętać, żeby zachować umiar. Ja nakładam błyszczyk albo pomadkę, tusz do rzęs i lekki podkład. Mój podkład ma wysoki SPF, bo mieszkam w Australii i bardzo często jest na plaży. W Australii zawsze jest słońce!

Jak opisałabyś make-up Tary w Evermoor: Kroniki? 
Jeśli chodzi o make-up, Tara lubi być naturalna. Używa tylko zielonego eyelinera, co jest raczej nietypowe. Poza tym trochę tuszu do rzęs i różu, ale nic więcej.


A jakich trików urodowych nauczyłaś się podczas pracy na planie serialu?
Nauczyłam się, że bardzo ważne jest, aby zawsze zmywać makijaż przed snem. Zawsze to robię wieczorem. Używam też toniku i kremu nawilżającego. Warto też pić dużo wody!

Kiedy zaczęłaś eksperymentować z make-upem? 
Myślę, że miałam 12 albo 13 lat, kiedy pierwszy raz zmierzyłam się z makijażem. Trzymałam się z grupą dziewczyn, które zawsze nosiły makijaż i zdecydowałam, że warto dodać sobie błysku. Używałam pudru z drobinkami brokatu, coś w rodzaju rozświetlacza. Nie jestem pewna, czy wyglądało to dobrze, ale czułam się fantastycznie!

Jakie kosmetyki masz zawsze w torebce? 
Zawsze mam podkład mineralny, balsam do ust, róż i tusz do rzęs. To wszystko.

Jak widać na zamieszczonym zdjęciu częstym dodatkiem do stylizacji Tary w serialu jest dżinsowa kurtka. Według mnie świetnie się prezentuje. 

Jak często myjesz włosy? 
Codziennie, kiedy pracuję. Właściwie powiedziano mi, że codziennie mycie włosów nie jest dobrym pomysłem, ale muszę mieć pewność, że są czyste i lśniące. Nigdy nie mam z nimi problemów, bo używam dobrych szamponów bez parabenów, więc moje włosy nie są szorstkie. Zainwestuj w dobry szampon, jesli możesz.

Jak poradzić sobie z tzw. badhairday? 
O, to proste… Załóż czapkę!

Oglądaj Tarę w "Evermoor: Kroniki" od poniedziałku do czwartku o 19:00 tylko w Disney Channel! Co sądzicie o wywiedzie? 

2 komentarze :

  1. Serial Evermoor bardzo przypadł mi do gustu. Wywiad jak zawsze świetny

    disneybajecznyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wywiad. Zapraszam na konkurs Tsum Tsum- http://swiatdisneya123.blogspot.com/2016/04/tsum-tsum-konkurs-dla-czytelnikow.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka