06.04.2016

Samuka naszym rodakiem?!

Od kiedy obsada fioletowych po raz pierwszy zawitała do Polski, 28. marca, wszyscy zakochali się w naszym kraju oraz w polskich fanach. Jednak chyba nie zaprzeczycie, gdy powiem, że Samuel Nascimento zdecydowanie najbardziej przywiązał się do naszego kraju. Co chwila podaje tweety polskich fanów, czy polskiego kolegi, Marcina Melanowicza. Jednak dziś zadziwił wszystkich! Sami zobaczcie o co chodzi...
Pewnie wiecie, że wczoraj wszyscy szóstoklasiści pisali test, od którego zależy ich przyszłość. Ja również musiałam go pisać, ale przekonałam się, że nie było się czego bać. Dziś Samuel dodał tweeta, w którym życzy wszystkim szóstoklasistom powodzenia! Co prawda (najprawdopodobniej ze względu na strefę czasową) napisał tego tweeta dopiero dziś, ale sam fakt że wie o tym wydarzeniu... Możemy być dumni i z siebie, i z Samuela.

To jednak nie pierwszy raz, kiedy Samuel pisze tweety specjalnie dla polskich fanów. Dodaje zdjęcia z Polski, pisze jak bardzo nas kocha. Napisał nawet, że jego serce bije polskim rytmem i czuje się Polakiem! Przyznajcie, komu zakręciła się łezka w oku? Ja mam ochotę płakać z radości, że mój idol mówi takie rzeczy o naszym kraju. Sami zobaczcie.

Cieszycie się z tak znaczących dla nas słów Samuki?
Teraz czekamy, aż "Polski Chłopak" wyrobi sobie polskie obywatelstwo! :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka