03.04.2016

[Recenzja] - "Tsum Tsum. Pocztówki".

Chcecie komuś podziękować, podarować kartkę z zabawnymi, a zarazem uroczymi wzorami Tsum Tsum?  Jeżeli tak, to wręcz idealną książką dla Was będzie pozycja od wydawnictwa Zielona Sowa - "Tsum Tsum. Pocztówki". Kilka dni temu dostałam od Disneya paczkę, w której między innymi znalazłam właśnie ten produkt. Jak już pewnie się domyślacie, dziś przychodzę z recenzją. Zapraszam do dalszego czytania!

Jeżeli jeszcze nie wiecie, czym są Tsum Tsumy, zapraszam Was do przeczytania wpisu o nich: klik.


Książka ma na celu, aby być oryginalnym, zaprojektować swoją kartkę, ozdobić ją i wysłać. Grafika pocztówek bardzo mi się podoba. Jest zachowana w różnych kolorach, więc myślę, że każdy znajdzie tą niesamowitą kartkę dla siebie, dla swojej połówki bądź też przyjaciela/koleżanki. Pierwsze kilka stron jest poświęcone opisowi książki oraz instrukcji, w jaki sposób możecie wypełnić waszą kartkę pocztową. Z tyłu znajdziemy natomiast naklejki w różnych kształtach oraz wielkościach, które według mnie prezentują się naprawdę świetnie! ;-)


Same kartki trafiają w mój gust i podobają mi się. Są bowiem z wizerunkiem Tsum Tsumów, które są zabawne, a zarazem urocze. Aż chce się wziąć długopis, flamastry i napisać kilka miłych słów! Większość kartek posiada różne napisy typu: "Uśmiechnij się!", "Dziś są Twoje urodziny. Spełnienia marzeń!". Gdzieniegdzie jest kawałek pustego miejsca, byście to Wy mogli wpisać swój cytat, bądź motto, a nawet coś narysować. Na odwrocie znajdziecie zaś obszerne pole tekstu, co uważam za duży plus, oraz miejsce na adres. 


By pokazać Wam, w jaki sposób na przykład można wypełnić swoją kartkę, wybrałam jedną,  a następnie uzupełniłam. Zdecydowałam się na pocztówkę, na której widnieje kilka Tsum Tsumów. Ta zdecydowanie wpadła mi w oko. 


Produkt zrecenzowany dziś przeze mnie jak najbardziej Wam polecam. Moim zdaniem jest godny polecenia i wart uwagi. Zachęca swoimi kolorowymi kartkami, naklejkami oraz niesamowitymi dodatkami. Chętnie przeczytam w komentarzach co sądzicie o książce. 

Podoba Wam się pozycja? Macie ją? A może zamierzacie kupić? 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka