28.04.2016

[Recenzja] - "Soy Luna. Poradnik wrotkarki".

Kilka dni temu w moje ręce wpadła książka wydawnictwa Egmont - "Soy Luna. Poradnik wrotkarki". Jest ona powiązaną z nowym serialem Disney Channel, "Soy Luną". Dzięki produktowi dowiesz się, jak rozpocząć przygodę z wrotkami, a także odkryjesz fascynujący świat wrotkarstwa. Na samym początku jednak już pamiętaj - śmiej się ze swoich wpadek i wtop. Każdy mistrz zaczyna przecież od upadków! ;-) Zapraszam serdecznie do dalszego czytania recenzji.


Wydaniem książki "Soy Luna. Poradnik wrotkarki" zajęło się wydawnictwo Egmont. Po otworzeniu paczki moim oczom ukazał się produkt, który zachwycił mnie swoją niezwykle kolorową grafiką. Od razu przeszłam do środka, gdyż byłam bardzo zaciekawiona. Książka zaczyna się od przedstawienia postaci oraz uzupełnienia notki o sobie. Zauważyłam od razu, iż poradnik jest podzielony tak jakby na kilka części, a każda z nich ma inny temat. Pierwszy z nich opowie Ci o sprzęcie, ubraniach. Drugi zaś o pierwszych krokach, a kilka następnych zostały przeznaczone na równie świetne tematy.


Poradnik jest według mnie fantastyczny. Zawiera najważniejsze informacje o wrotkach (które wybrać i gdzie je kupić), ochraniaczach ważnych podczas jazdy i przygotowaniach do jazdy. Przedstawione zostały także krok po kroku pierwsze ruchy na wrotkach oraz jak bezpiecznie upadać, co, jak się okazuje w praktyce może być przydatne. Znalazło się oczywiście miejsce na ciekawostki ze świata wrotek oraz kilka stron poświęconych na wasze własne wrażenia po przejażdżce. Jeżeli odczuwacie ból, w książce zostały przedstawione dokładne opisy na temat bolączek. Poradnik zawiera również wiele innych, interesujących punktów.



Książka, którą otrzymała od Disneya spodobała mi się. Jest idealną rzeczą dla osób rozpoczynających swą przygodę z wrotkami. Produkt jest bogaty w opisy i zdjęcia. Zdecydowanie polecam. "Soy Luna" od 16 maja tylko w Disney Channel!!!

Planujecie zakupić książkę? Spodobała Wam się?

1 komentarz :

  1. Świetna recenzja. Zachęca do nabycia książki ;)
    Zapraszam też do siebie na te posty: klik1 , klik2 , klik3 i klik4 . Przepraszam za tak wielki spam, ale tak naprawdę dopiero niedawno założyłam bloga i dopiero zdobywam czytelników ;) Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka