16.04.2016

[Modowe nowinki] - Sorsha Doyle

Jako, że widzę, iż lubicie posty modowe (z ankiety wynika, że są waszymi ulubionymi) dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym urodowym wpisem! Tym razem przyjrzymy się bliżej stylowi jednej z bohaterek nowego serialu "Evermoor: Kroniki" - Sorshy Doyle, czyli przyjaciółce Tary Crossley. Jesteście ciekawi dalszej części posta? Zapraszam do rozwinięcia posta!


Włosy 
Sorsha najczęściej nosi rozpuszczone włosy. Oczywiście są one pofalowane. Ma je dosyć długie i wyglądają według mnie naprawdę dobrze. Często pasma z przodu spina do tyłu. Taki trik możecie wykorzystać za pomocą zwykłych wsuwek! Jest to bardzo wygodna fryzura, a zwłaszcza w szkole. Niekiedy jej dodatkami do włosów są opaski, bandamy, czy też ozdobne spinki. 


Makijaż 
Ciężko jest mi stwierdzić po zdjęciach, czy Sorsha ma w serialu jakikolwiek makijaż. Jeśli tak  to myślę, że jest dosyć delikatny. Lekki podkład, puder, tusz do rzęs oraz pomadka - to wszystko! Naturalność jest moim zdaniem zawsze najlepszym wyborem.

Ubiór
Styl Sorshy bardzo mi się podoba! Jest według mnie dziewczęcy, a zarazem wygodny. Luźne koronkowe sukienki, sweterki, koszule, czasem spodnie - chyba najbardziej te ciuchy opisują jej garderobę. Lekkie, pastelowe kolory jak dla mnie dominują na jej ubraniach. Zauważyłam, że Sorsha od czasu do czasu nosi także naszyjnik, który jest bodajże w kształcie figury. 


Ubrania w jej stylu 
Jak to najczęściej bywa w moich modowych postach na końcu podaję Wam linki do ubrań i dodatków w stylu Sorshy. Oto one: 
Macie podobny styl? Jakie ubrania podobają Wam się najbardziej? "Evermoor: Kroniki" tylko w Disney Channel! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka