21.04.2016

Akcja Disney Junior - ruszaj i zainspiruj się!

Disney Junior wystartował z świetną, nową akcją upowszechniającą zdrowy i aktywny styl życia, nie tylko wśród dzieci ale także młodzieży i u ich rodzin. Ambasadorami są specjaliści (jednym z nich sama Małgorzata Glinka), natomiast partnerem akcji jest wydawnictwo Zielona Sowa. Nie chcąc Was zanudzać ja również włączyłam się w projekt, a w dalszej części posta przygotowałam własne propozycje na aktywne spędzanie czasu.  Zaczynajmy!


Akcja "Ruszaj się z Disney Junior" zachęca do aktywnego i zdrowego stylu życia dzieci, młodzież i rodzinę. Ambasadorami są specjaliści, jednym z nich Małgorzata Glinka. Partnerem akcji jest Zielona Sowa. Na stronie disney.pl  dodane są róznorodne pomysły powiązane z aktywnością fizyczną. Na przykład: rozgrzewka z mistrzynią w siatkówce, czy też przepisy na smakowite potrawy - mniam! Link do akcji: http://ruszajsie.disney.pl/

Jazda na fiszce
Swoją pierwsza fiszkę (deskorolkę) zakupiłam dopiero około dwóch tygodni temu ale już ją zdążyłam pokochać! Super mi się na niej jeździ, a jej wygląd przyciąga wzrok przechodni, którzy jeszcze takowej deskorolki nie widzieli. Fiszka (a w pełnej nazwie: fishboard) stała się naprawdę popularna i mogliście ją zobaczyć na przykład u Sylwii Lipki.


Jazda na rowerze
Osobiście uwielbiam jeździć na rowerze! Mogę na nim jeździć, jeździć i aż do znudzenia. Najlepiej jednak jeździ mi się w towarzystwie siostry, czy też rodziny. Rower dobrze działa na kondycję! Pamiętajcie oczywiście o bezpieczeństwie, czyli w tym przypadku o kasku.

Siatkówka
Szczere kocham grać w siatkówkę. Jednak w tej dziedzinie ekspertem jest Małgorzata Glinka - dwukrotna mistrzyni Europy. Na stronie disney.pl  znajdziecie wywiad z Małgorzatą, w którym mistrz opowie Wam o swojej historii związanej z siatkówką, ulubionej bajce Disneya, o swoim idolu, czy też o zdrowym stylu życia wśród dzieci i przedszkolaków.

Włączycie się do akcji? 

1 komentarz :

  1. http://swiatdisneya123.blogspot.com/2016/04/tsum-tsum-konkurs-dla-czytelnikow.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka