19.03.2016

[Recenzja] - Disney Tsum Tsum

Wczoraj przyszła do mnie paczka, w której otrzymałam cztery Tsum Tsumy oraz śliczną figurkę firmy TMToys. Tsum Tsumy są to przesłodkie zabawki, które wykonywane są na wzór postaci Disneya. Ja dostałam pluszaki ze świecącymi policzkami i muszę przyznać, że od razu się w nich zakochałam! Idealnie zdobią mój pokój i zdążyły już zrobić szał wśród moich najbliższych a zwłaszcza małego brata.

 
Tsum Tsumy przybyły niedawno do Polski i będzie można je kupić w każdy dobrym sklepie z zabawkami, a także w Empiku, Biedronce i Tesco. Ich produkcją zajęła się w Polsce firma TMToys.
 
 
Otrzymałam Tsum Tsumy wzorowane na: Cheap i Dale, Elsę i Olafa z Krainy Lodu i figurkę Stitcha. Moje pierwsze wrażenie, gdy je wszystkie zobaczyłam było naprawdę pozytywne, bowiem od razu owe produkty spodobały mi się. Każdy pluszaczek jest bardzo milutki w dotyku, wykonany jest z przyjemnego materiału. Tsum Tumy, które mam ja posiadają też dodatkową funkcję - gdy się je pogłaszcze ich policzki świecą przez trzy sekundy. Zdecydowanie ta funkcja dodaje im uroku.
 
 
Warto wspomnieć, iż na przykład Elsa ma dodatkowo ubranko w postaci niebieskiej szaty. Ponadto kolorystyka tych zabawek jest cudowna. Również podoba mi się to, że zadbano o takie szczegóły jak: nosek Olafa, uszka Cheap i Dale, oraz warkocz jednej z sióstr Krainy Lodu. Urocze zabawki wywołują u mnie dobre wrażenie.
 
 
 
Tsum Tsumy mogą służyć głównie jako zabawki ale mogą mieć wiele innych funkcji: podkładka pod telefon, czy też książkę, ozdoba/dekoracja pokojowa i wiele więcej.
 
Podkładka pod telefon.
 
Ozdoba/dekoracja do pokoju.
Jak wspominałam na początku dostałam też figurkę Stitcha. Jest to mała, miękka figurka, która równie dobrze się prezentuje. Od razu moją uwagę przykuły uszy tej postaci - ładnie odstają i można je przekręcać w obie strony. Świetnie pasuje do mojej kolekcji Tsum Tsumów. Do Stotcha dołączona była naklejka i ulotka, w której można zaznaczać, które produkty ma się już w posiadania a które chce się mieć.
 


 
Zmierzamy ku końcowi recenzji. Z czystym sumieniem mogę polecić Tsum Tsumy, które moim zdaniem są idealne! Bardzo je polubiłam i już nie mogę się doczekać, gdy pokażę je znajomym. Zapraszam Was na mój Instagram, na którym dodałam kilka zdjęć otrzymanych rzeczy. Zapraszam: ania.starowicz.
 
 
A Wy macie już swojego Tsum Tsuma? Jeśli tak, jakiego?
 

15 komentarzy :

  1. Aaaaaa! Jakie one słodkie! Niestety w Warszawie ich jeszcze nigdzie nie ma! Zjeździłam w tym tygodniu całe miasto za tymi cudeńkami, ale nic z tego ;( Mam nadzieję, że pojawią się jeszcze przed świętami! Zazdroszczę! http://krainadisneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę urocze. :)

      Pozdrawiam, Ania.

      Usuń
  2. Fajna recenzja ^.^ Tsum Tsumy są przeeesłodkie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak, są słodziutkie. <3

      Pozdrawiam, Ania.

      Usuń
  3. Super recenzja. Są bardzo słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Suped są! Chcialabym miec chociaż jednego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tsum Tsumy są bardzo fajne. :D

      Pozdrawiam, Ania.

      Usuń
  5. Stitch i Olaf biją resztę na głowę :D świetny zestaw, Tsum Tsumów po prostu nie da się nie kochać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. :D Zgadzam się, są cudowne!

      Pozdrawiam, Ania.

      Usuń
  6. Tsum tajmy podbiły moje serce! Czekam aż pojawią się w sklepie! :) Może zorganizujesz na któregoś konkurs? Chętnie bym wzięła udział :D
    http://simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Można sie zgłosić na redaktorem tg bloga? Jeśli tak, byłabym chętna^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. :) pisz na maila (mail znajdziesz w zakładce "kontakt").
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Jaki uroczy Olaf <3 Chociaż Cheap i Dale też są śliczni :) Uwielbiam Tsum Tsumy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki uroczy Olaf <3 Chociaż Cheap i Dale też są śliczni :) Uwielbiam Tsum Tsumy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka