15.02.2016

[Miraculum: Biedronka i Czarny Kot] - Wrażenia

Kilka dni temu w Disney Channel odbyła się premiera nowej animacji - "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot" (więcej informacji znajdziecie na naszym blogu: klik). Jako, iż oglądnęłam pierwszy odcinek owego serialu postanowiłam podzielić się moimi wrażeniami. Co sądzę o serialu? Zapraszam do dalszego czytania! #DisneyLadybug


Fabuła

Głównymi bohaterami tego serialu są Marinette i Adrien. Ta dwójka została wybrana na wybawców Paryża, dostają specjalną misję, która polega na schwytaniu Akumanów, czyli złych stworów. Ochraniając miasto zamieniają się w superbohaterów! Marinette w Biedronkę, zaś Adrien w Czarnego Kota. Jednakże te dwie postacie nie znają swoich realnych tożsamości. Marinette nie wie, że w jej superbohatera wciela się chłopak, w którym potajemnie się podkochuje - Adrien, natomiast on nie ma zielonego pojęcia, iż Biedronka to Marinette, którą uważa za przyjaciółkę.

Bohaterowie
  • Dziadek Fu
  • Marinette
  • Adrien
  • Alya
  • Alix
  • Czarne charaktery
I inni!



Wrażenia

Zapowiedź produkcji od początku mi się spodobała i byłam pewna, iż nie zawiodę się oglądając pierwszy odcinek. Gdy serial się rozpoczął i trwał już kilka minut moje wrażenie było naprawdę pozytywne. Zarówno bohaterowie jak i rozgrywająca się akcja zdobyły moją ciekawość.

Ponadto bardzo polubiłam główną piosenkę, która wykonują Lanberry oraz Kuba Jarzyk. Od razu wpadła mi w ucho i chodzi mi po głowie.


Przez następne kilka minut moja opinia była taka sama jak na początku: "Miraculous: Biedronka i Czarny Kot" to jedna z tych animacji, które przykuły moją uwagę. Nie spodziewałam się, aż tak świetnej fabuły! Wszystkim serdecznie polecam animację.


Podsumowując z czystym sumieniem mogę śmiało powiedzieć: "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot" to serial godny polecenia. Muszę przyznać, że już dawno się nie wciągnęłam w oglądanie jakiejś produkcji. A Wy, oglądaliście pierwszy odcinek? Co o nim sądzicie?  


 "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot" od poniedziałku do piątku o 17:05 tylko w Disney Channel! #DisneyLadybug

11 komentarzy :

  1. Cały czas nucę piosenkę!
    http://krainadisneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak komentarz powyżej ciągle nucę tą piosenkę, mi równeiż serial przypadł do gustu, super wrażenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka jest naprawdę świetna. Dziękuję. :)
      Pozdrawiam, Ania.

      Usuń
  3. Świetny serial. Kocham go oglądać i czekam na kolejny odcinek.

    Na moim blogu organizuje konkurs na książkę Świat Cande, wiec zaparaszam wszystkich zainteresowanych http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/2016/02/konkurs-wygraj-swiat-cande.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanie do kogo należą żółty i różowy mirakula? bardzo chcę się dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie posiadam takiej informacji. Ale jak się dowiem to na pewno napiszę. :)

      Pozdrawiam, Ania.

      Usuń
    2. Te Miracula (różowy) należą do Władcy Ciem ,który jest to nie będę spoilerował ,a drugi (Zółty tego się raczej dowiemy w 2 sezonie ,albo na końcu 1

      Usuń
  5. Różowe Miraculum posiada Władca Ciem (odcinek 25), a żółte, niebieskie i pomarańczowe Miracula nie należą do nikogo, jednak w drugim sezonie się to zmnieni... Podobnie jak relacje Mariette i Adriena oraz Biedronki i Czarnego Kota (w drugim sezonie powiecie się czemu napisałamtak, a nie po prostu Adriena i Mariette LUB Biedronki i Czarnego Kota). I mam pytanie: kim do jasnej ciasnej jest ta Alix?! Nie ma takiej postaci (albo jestem ślepa i głucha).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była czasołamaczka, kolezanka z klasy

      Usuń
    2. Dokładnie - jest to koleżanka. :)

      Usuń
  6. I przepraszam za błędy, ale mam nowy sprzęt, w którym nie potrafię wyłączyć sugerowana słów, a nie ma tu wiele zapisanych wyrazów i nie piszę tego co bym chciała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka