02.02.2016

Feliz Cumple Clara!

Dzisiaj, 2. lutego swoje 26 urodziny obchodzi serialowa ciotka Violetty, Angie, czyli Clara Alonso! Od samego rana na twitterze Clari trwa wielki, polski spam urodzinowy. Zapraszam do czytania!


Dziś, ci którzy zwykle narzekają na małą ilość tweetów na twitterze Clari na pewno się nie zawiodą! Aktorka dodała dzisiaj bowiem bardzo dużo postów, głównie dziękujących za życzenia. Sami zobaczcie:









Jak sami widzicie, Clarita nas zauważyła! Napisała dwa tweety dziękujące Polsce za wsparcie. To wielki sukces. Nadal zresztą możecie spamować hasztagiem:

#FelizCumpleClariDesdePolonia

Kilka minut temu na Facebooku zobaczyłam coś co absolutnie mnie wzruszyło. To życzenia urodzinowe dla Clary od jej partnera - Diego Domingueza. Sami zobaczcie!

Felicidades a la más hermosa, a la que lo tiene claro todo, a la que sabe quedar correctamente con todo el mundo, a la...
Posted by Diego Dominguez on 2 luty 2016

TŁUMACZENIE: Gratulacje najpiękniejsza, co jest bardzo jasne, w całym świecie, miła, śliczna, podróżnik, której chcę więcej zawsze, tak bardzo cię kocham i jestem szczęśliwy, że mogę się dzielić wszystkim z Tobą. Sto lat, sto lat moja piękna. 


FELIZ CUMPLE CLARI! 

1 komentarz :

  1. http://kochamymagiedisneya.blogspot.com/ Zapraszam do mnie❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka