08.02.2016

DZIĘKUJĘ ♥

Uwierzcie mi, bardzo długo zastanawiałam się, jak nazwać tego posta. Zwykłe dziękuję, ale dla mnie jedno z najdroższych na świecie. Dzisiaj jest 8 luty, kończę swoje 13 urodziny. Jednak dzisiaj mam jeszcze drugi powód do świętowania. W lutym mija dokładnie półtora roku, od kiedy jestem na tym blogu, mogę rozwijać swoją pasję i czerpię z tego ogromną radość. W rozwinięciu słowa podziękowania oraz moje małe sukcesy.
MAŁE, WIELKIE SUKCESY

O kurza stopo! Kiedy weszłam w statystyki postów, oniemiałam. 3 na 5 z najpopularniejszych postów są mojego autorstwa! Nie wierzę, po prostu jesteście wielcy! Pamiętacie może mojego pierwszego posta? Ja też nie :). Ale pamiętam, jak stresowałam się gdy go pisałam. Ale na próżno, jak się okazało. Dostałam dużo gratulacji i słów wsparcia, że liczycie że zostanę na dłużej, że się cieszycie. Nawet nie wiecie, jak było mi wtedy miło. Jeśli rozwijasz swoją pasję to jesteś szczęśliwy, a tym bardziej cieszysz się, kiedy ludzie to lubią. Lubią twój styl pisania, podoba im się to, co robisz. Oczywiście nie obyło się bez hejtów i afer, ale to wszystko udało mi się przetrwać, dlatego jestem teraz tu, gdzie jestem. 

PODZIĘKOWANIA

Dziękuję...Przede wszystkim Wam. Tak jak już wcześniej wspomniałam za wsparcie, za Waszą życzliwość i to, że chce Wam się czytać moje posty, co uwierzcie mi, wiele dla mnie znaczy. Ale największe, najszczersze podziękowania idą w stronę właścicielki bloga, czyli Ani. Aniu, jeśli to czytasz, to wiedz że bardzo Ci dziękuję i jestem Ci bardzo wdzięczna. Za to, że w ogóle tutaj jestem. Kiedy szukałam jakiegoś bloga, na którym mogłabym pisać miałam do wyboru dwa. Z początku nie byłam pewna, ale w końcu wybrałam Twój. I nie żałuję. Absolutnie nie żałuję.
Doskonale pamiętam moją radość i ekscytację kiedy dowiedziałam się, że zostaję na stałe. Byłam szczęśliwa, dziś również jestem. Dziękuję... Dziękuję za wszystko. 

Co mogłabym jeszcze napisać? Hm, nie chcę Was zanudzać. Chciałam po prostu, żebyście wiedzieli, że ten blog i wy, czytelnicy, jesteście dla mnie bardzo ważni. Jestem tu już półtora roku i obiecuję, że w najbliższym czasie się mnie tak łatwo nie pozbędziecie! Także jeszcze raz, w Waszą stronę płyną wielkie buziaki i do zobaczenia w następnych postach! A tak w ogóle jakie chcecie zobaczyć? Podzielcie się swoimi pomysłami w komentarzach. Trzymajcie się!

4 komentarze :

  1. Gratulacje! Weszłabyś na mojego bloga? http://zwierzetamojamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, przestraszyłam się, że odchodzisz przez tytuł posta. Na szczęście to nie prawda:) Życzę dalej jak najwięcej sukcesów! Może następne posty zaczną nową serię? Zajrzysz do mnie i coś skomentujesz? Zapraszam: ŚwiatDisneya123.blogspot.com

    Pozdrawiam, Julia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego hah trochę spoznone

    http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Zasłużyłaś na sukces, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka