06.02.2016

Biografia Candelarii już dostępna!

30. i 31. stycznia 2016 roku Candelaria Molfese po raz trzeci odwiedziła nasz kraj, tym razem aby wypromować swoją biografię pt. "Świat Cande". Wtedy była ona dostępna tylko w empikach w galeriach, w którym odbywały się spotkania. Od 4 dni książka dostępna jest we wszystkich empikach w Polsce!
OPIS

Candelaria Molfese - tak jak Lodovica Comello - podbiła serca widzów na całym świecie, grając w słynnym serialu "Violetta" rolę Camili Torres. W Świecie Cande ta piękna Argentynka dzieli się z wiernymi fankami i fanami swoimi sekretami, radami i przemyśleniami, nadając książce kształt pamiętnika, który czytelniczki i czytelnicy mogą zapełniać także własnymi notatkami. Oczywiście nie brakuje tu wspaniałych zdjęć Cande!

DANE SZCZEGÓŁOWE

Tytuł: Świat Cande. Mój pamiętnik, twój pamiętnik
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis
Cena: 36,90 zł
Online możesz kupić ją: *tutaj*

OPINIA

Jeśli jesteście ciekawi mojego zdania, powiem Wam tylko tyle - dla mnie miazga. Uwielbiam wszelkie biografie osób które podziwiam. Mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się ją nabyć, a wtedy, kto wie... Może pojawi się recenzja? A dodatkowo, w tej książce możecie zapisywać swoje myśli i notatki. To coś, czego brakowało mi w biografii Tini, czy Lodo. Chcecie recenzję owej biografii (jeśli uda mi się ją zakupić w najbliższym czasie)? 
 
Kupicie biografię Cande?
A może już ją macie? Jak wrażenia?

1 komentarz :

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka