22.01.2016

TOP 3 książki, które warto przeczytać!

Szukasz książki idealnej? Nie tylko takiej do czytania ale także do rysowania, bazgrołkowania? Poszukujesz produktu, który nie tylko Cię zaciekawi ale także pozwoli puścić wodze fantazji? Jeśli tak, to dzisiaj przedstawię Ci kilka ciekawych pozycji, które według mnie warto wziąć pod lupę!
 
 
*przykładowa książka*

1. NASTĘPCY. BĄDŹ SOBĄ
Następcy. Bądź sobą to książka, która zawiera wiele propozycji. Zaczynając od opisów bohaterów, a kończąc na kalendarzu, czy też bransoletkach do własnego wykonania. Dla fanów niesamowitej produkcji Disneya - Następców jest to strzał w dziesiątkę. 



2.NASTĘPCY. MAGICZNE ESY FLORESY
Następcy. Magiczne esy-floresy to pozycja, w której po prostu trzeba kolorować kolorowanki. Brzmi banalnie, jednak jest to naprawdę produkt magiczny! Pobudza wyobraźnię, a rysunków jest tyle, że każdy znajdzie coś dla siebie.

 

3. VIOLETTA. MODNE DODATKI
W tej książce znajdziecie instrukcje krok po kroku jak wykonać niesamowite dodatki. W każdym z takich poradników znajdziecie informacje o cenie wykonania, trudności oraz jak daną rzecz wykonać. Owa książka od razu wpadła w mój gust!

   

POSIADACIE KTÓRĄŚ Z TYCH KSIĄŻEK?

10 komentarzy :

  1. Podasz link do blogów Blogerów Disneya, których lubisz?
    Jak myślisz kto wygra BLOG ROKU 2016?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może podam nazwy blogów blogerów Disneya, które odwiedzam, gdyż nie znam dokładnie wszystkich linków. ;) A więc czytam:

      Disney - All for fans
      Disney Channel Polska
      Disney And You
      Świat Disneya

      Zapomniałam kilka nazw więc przepraszam jeżeli kogoś nie napisałam. Co do Blogu Roku 2016, to rok dopiero się zaczął więc jeszcze przed nami prawie 12 miesięcy, podczas których będzie można się wykazać. :D

      Pozdrawiam, założycielka bloga - Ania.

      Usuń
    2. Sorry ale mi chodziło o 2015

      Usuń
  2. Twój blog ma teraz beznadziejny wygląd. Wogóle nic związanego z Disneyem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wygląd był okropny. Jednak potrzebowałam dobrych zdjęć, by zrobić ciekawy nagłówek. Ale nie martwcie się, bo właśnie zmieniłam wygląd - myślę, że jest naprawdę związany z Disneyem. W tym tygodniu dodam jeszcze kilka gadżetów. Jeżeli masz jakieś propozycje możesz je napisać w komentarzu. :)

      Pozdrawiam, założycielka bloga - Ania.

      Usuń
  3. Posiadam Modne Dodatki i też uważam, że ta książka jest wspaniała ! :)
    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją uwielbiam! Jedna z pozycji, które podobają mi się najbardziej. :)

      Pozdrawiam, założycielka bloga - Ania.

      Usuń
  4. Też najbardziej lubię te trzy książki, a szczególnie 2 propozycje ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam "Violetta. Modne dodatki.", a ogólne zastawienie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka