25.01.2016

[Recenzja] - Kalendarz Kubuś Puchatek 2016

Dzisiaj przyjrzymy się bliżej jednej z nowszych pozycji od wydawnictwa Ameet, a mianowicie kalendarzowi z motywem Kubusia Puchatka na rok 2016. Produkt ten zakupiłam trochę przed nowym rokiem i nie mogłam się doczekać, aż będę mogła go już używać. Gdy rozpoczął się styczeń, kalendarz od razu stał się moim bliskim przyjacielem - noszę go praktycznie wszędzie! Zapraszam do recenzji.

*zakaz kopiowania zdjęć: moja własność!* 

Kalendarz prezentuje się naprawdę świetnie! Niesamowicie dobrana kolorystyka dodaje uroczego efektu. Zadbano także o takie rzeczy jak gumka, która pozwoli na dokładne zamknięcie produktu oraz zakładka, dzięki której łatwo odnajdziecie ostatnie dwie przeglądane i zaznaczone przez was strony. Z początku kalendarza znajdują się dane personalne, które są do waszego uzupełnienia, a także dwustronny kalendarz na wszystkie 12 miesięcy. 


Na każdy dzień przeznaczone jest kilka linijek (co jest dużym plusem), więc bez problemu zapiszecie większość rzeczy, o których nie chcecie zapomnieć. Przy jednej z dwóch stron znajdują się również kilka linijek zatytułowanych jako 'notatki'. Możecie tam zapisać co tylko chcecie. 




Z tyłu zaś znajduje się kilka stron przeznaczonych na notatki. Jest to kolejny wielki plus! Jeżeli coś nie zmieści się Wam przy danym dniu możecie przenieść to do notatek - bardzo wygodna rzecz. Wszystko jest dopięte na ostatni guzik i to mi się podoba. 


Podsumowując kalendarz jest godny uwagi i polecenia. Podbił moje serce stylistycznie, jak i tym, że jest niezwykle dopracowany. Nawet każdy najmniejszy szczegół przykuwa moją uwagę. Znajduje się w nim dużo miejsca i wszystko, czego potrzeba! Oceniam go: 10/10. 

Macie owy kalendarz? Zamierzacie go kupić? Opinie piszcie koniecznie w komentarzach! :)

2 komentarze :

  1. Posiadam już owy kalendarz :) Super post <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. ;)

      Pozdrawiam, Ania.

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka