14.01.2016

[Recenzja] - DVD Violetta The Journey: Podróż!

Dwa dni temu otrzymałam paczkę od firmy Galapagos, a w niej płytę DVD Violetta The Journey: Podróż. DVD od razu mi się spodobało, wiedziałam, że będzie to niesamowita przygoda, przeniesienie się na jeden z koncertów wraz z obsadą! Od razu mogę śmiało powiedzieć: WOW. Zapraszam do czytania dalszej części recenzji.

*zakaz kopiowania zdjęć: moja własność*

Po otworzeniu paczki od razu wyciągnęłam produkt, który dostałam. Byłam bardzo podekscytowana i szczęśliwa, że będę miała szansę oglądnąć koncert w Montpellier, posłuchać wypowiedzi aktorów, i wiele więcej.

*zakaz kopiowania zdjęć: moja własność*

Oczywiście postanowiłam od razu oglądnąć film. Po włączeniu DVD przypomniały mi się wszystkie lata spędzone z fioletową telenowelą. Wróciły wszystkie wspomnienia! Podczas oglądania mogłam posłuchać piosenek, oglądnąć castingi do serialu, poznać zakulisowe historie, czy też zobaczyć śmieszne sytuacje. Niczego nie zabrakło.

 
*zakaz kopiowania zdjęć: moja własność*

W owym materiale bardzo spodobały mi się wypowiedzi obsady i przedstawienie kulisów. Na przykład jak powstała dana scena, czy też jak aktorzy uczyli się najróżniejszych układów choreograficznych. Czasami pojawiały się także scenki z różnych sezonów. Atmosfera panująca na planie jest naprawdę niesamowita!

*zakaz kopiowania zdjęć: moja własność*

Film jest naprawdę świetny! Zdecydowanie jest to kolejna perełka, która zachwyci każdego fana "Violetty". To idealna okazja, by przypomnieć sobie wszystkie przygody, które się wydarzyły w ciągu tych kilku lat. Płytę DVD Violetta The Journey: Podróż mogę z czystym sumieniem polecić.

*zakaz kopiowania zdjęć: moja własność*

Strona firmy Galapagos: http://www.galapagos.com.pl/
Przypominam również o konkursie, który trwa na naszym blogu!

MACIE OWE DVD? MOŻE CHCECIE JE KUPIĆ? 


1 komentarz :

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka