26.01.2016

Kraina Lodu dla najmłodszych + krótkie wyjaśnienia

Pomimo, iż film Kraina Lodu swoją premierę w Polsce miał w 2013 roku, szał na niego nie mija - wręcz przeciwnie. Na rynku ciągle możemy znaleźć nowe gadżety, książki, kolorowanki z owej ekranizacji. Dzisiaj przedstawię Wam dwie pozycje dla Waszego młodszego rodzeństwa, które z pewnością zachwyci się owymi książeczkami. Zapraszam do czytania!
Kraina Lodu. Kolorowanka i naklejki

Czas na wyjątkowe chwile w towarzystwie bohaterów filmowej opowieści "Kraina Lodu". W książce znajdziesz ciekawe zadania, fantastyczne naklejki oraz mnóstwo rysunków do pokolorowania. Zimowa kraina czeka na ciebie! Udanej zabawy! 

Ilość stron: 32
Data premiery: 15 stycznia 2016 rok
Cena: 8,99 zł
Link do książki: *klik*
Kraina Lodu. Ubieranki z naklejkami 

W Arendelle zawsze coś się dzieje! Olaf szykuje się na plażę, Kristoff potrzebuje wyjściowego stroju, a Anna i Elsa... co chwila są zajęte czymś innym! Pomóż siostrom i ich przyjaciołom wybierać ubrania i dodatki na każdą okazję. Razem z nimi rozwiązuj łamigłówki. Blasku waszym przygodom dodadzą fantastyczne naklejki!

Ilość stron: 24
Data premiery: 15 stycznia 2016 rok
Cena: 16,99 zł
Link do książki: *klik*
+ wyjaśnienia 
 
Jak pewnie zauważyliście, nie było mnie dosyć długo. Jednak mam coś na swoje usprawiedliwienie. W poniedziałek dodałam ostatniego posta, we wtorek i środę nie było, a w czwartek dość ciężko zachorowałam. Miałam 39 stopniową gorączkę, ledwo co żyłam. Nie mogłam wstać z łóżka, a co dopiero napisać posta. Wydobrzałam dopiero w niedzielę. Od dzisiaj mam nadzieję będę blogować w miarę codziennie. No i zbliża się luty i post na który nie wiem jak zareagujecie. Tymczasem życzę Wam miłych ferii, jeśli je macie, a jeśli nie to miłego tygodnia! 

Zakupicie którąś z książek? 

2 komentarze :

  1. Napewno kupie siostrzenicy. I zdrówka życze :)

    Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyda się ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka