31.12.2015

Sylwestrowa akcja od polskich Tinistas!

Rok 2015 to już wkrótce będzie dla nas przeszłość. Czeka nas 2016, dla większości (dla tych którzy np. kończą szkołę) będzie to emocjonujący rok. Dla mnie również, przyznam się szczerze. Stoję przed wielkim dylematem, jaką drogą chciałabym dalej pójść. Dla Martiny Stoessel również będzie to pracowity rok. Czeka ją trasa koncertowa, wydanie płyty, perfum oraz premiera filmu "Tini nowe życie Violetty". Z tej okazji polskie Tinistas wymyśliły akcję dla Tini na Twitterze. Wystarczy wysyłać do Tinity tweety z hashtagiem

#HappyNewYearTiniFromPoland

Wiecie, że przez pewien czas znajdowaliśmy się w trendach? Tinistas, dajmy z siebie wszystko, życzmy Tini wszystkiego co najlepsze! Do roboty!

Swoją drogą, jestem mega ciekawa jak spędzacie Sylwestra. Bo ja w łóżku, czytając książki, grając w Simsy i oglądając moje ukochane Until Dawn. A Wy? Jakie macie plany na ostatni dzień tego roku? Podzielcie się też swoimi postanowieniami noworocznymi. Ja jestem pewna, że 2016 będzie dla mnie emocjonujący, trudny i niesamowity. 

WYSTRZAŁOWEGO SYLWESTRA I
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

1 komentarz :

  1. Na moim koncie hashtag już się pojawil :)
    Zapraszam do siebie - www.simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka