14.03.2015

Zapowiedź - fioletowe nowści!

Z każdym sezonem jak zawsze różne wydawnictwa wypuszczają nowe produkty z "Violetty". Także z trzecim i już ostatnim sezonem przybędzie troszkę gadżetów - jak na razie jest ich dosyć mało (bo tylko płyty i książki), ale pojawiły się już fioletowe zapowiedzi. Więcej informacji w rozwinięciu - ciekawych zapraszam do czytania!


Sekrety i marzenia Violetty. Sezon III
Ta pozycja jest już wam na pewno dobrze znana - z każdym sezonem wypuszczany jest kolejny pamiętnik głównej bohaterki Violetty. W każdym z pamiętników znajdziemy jej tajemnice, marzenia, sekrety i tajne zapiski. Mogę powiedzieć tyle, iż ta książka jest tak jakby kolejną częścią.

Nowa książka z serii Sekrety i marzenia Violetty inspirowana jest trzecim sezonem serialu telewizyjnego. Opowiada o relacjach i zagadnieniach wcześniej nieopisywanych. To zabawny ciąg nieporozumień, wspomnień, uśmiechów, a czasami także łez.

Violetta - piaskowe rysunki 
Szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z taką rzeczą - jednak uważam, że może być ciekawą i kreatywną książką, na pewno ją kupię i wypróbuję. Przyciąga moje oko! 

Będzie to książka, w której dziewczynki będą mogły kształcić swój talent plastyczny, zachęcały do rysowania, kolorowania. Dziecko będzie uczyć się rysować ładne obrazki, kończyć ilustracje i dobierać kolory. W książce extra dodatek czyli piaskowe rysunki.


Violetta  - Gira Mi Cancion - Karaoke
Cena kusząca (20 zł) więc czemu by nie kupić i nie spróbować swoich sił? Uwielbiam śpiewać, a więc płyta "Gira Mi Cancion" w postaci karaoke będzie mi na pewno przydatna - jest pewna, iż ją kupię. 

Płyta „Gira Mi Canción – karaoke” jest dedykowana dla największych fanów Violetty, którzy uwielbiają śpiewać jej piosenki! 
To pierwsza na rynku płyta do samodzielnego śpiewania. Dzięki profesjonalnemu podkładowi muzycznemu możesz poczuć się jak Violetta! Jeśli chcesz spróbować się w roli gwiazdy – musisz mieć tę płytę!

Violetta: Gira Mi Cancion - karaoke - Various Artists

Prasowanki - Violetta
Jako, że jestem osobą, której bardzo zawsze się nudzi - nie może usiedzieć ani chwili na łóżku ta książka jest mi przeznaczona! :) 

Książka z prasowankami „Lubię projektować z Violettą” to najlepsza forma spędzania wolnego czasu. 

Będzie to książka o tworzeniu i zbieraniu inspiracji, o guście. Książka ma za zadanie zachęcić dziecko do projektowania przedmiotów, tudzież ubrań, odświeżania starych, ozdabiania. Poszukiwania swojego stylu. Ma pokazać, na postaci Violetty, cenne wskazówki jak pracować nad projektem, jak do tego się przygotować i w jaki sposób dobierać materiały. Będą to różnego rodzaju testy, wskazówki, pomysły, ilustracje, zadania krok po kroku, a także sposoby jak wykorzystać naszą prasowankę w książce.


Podobają wam się nowe pozycje?

4 komentarze :

  1. Mi najbardziej podoba się płyta karaoke. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Karaoke. Według mnie ta płyta wcale nie przypomina Violetty. Nie podoba mi się ta okładka. Nie oddaje tego charakteru serialu. Gdy ją zobaczyłam od razu skojarzyła mi się z chińszczyzną. Bo, niby piosenki z trzeciego sezonu, a zdjęcie z EV. Takie gadżety chińskie również są. Właściwie jak to sobie wyobrażam to nawet ładnie wygląda, a nie takie tło nie mające nic związanego z serialem. Jeśli już chodzi o postacie na okładce to uważam, że powinny być z trzeciego sezonu. Płyta z piosenkami z Violetty 3 a tu zdjęcia do EV gdzie postacie całkiem się nawet zmieniły. Jeśli chodzi już o samą płytę to wątpię, że kupię. Dla innych jest fajna, ale karaoke to jest w internecie. Nie jednokrotnie szukałam do Quiero, czy SuperCreativa i wyskakuje po kilka filmików. Zresztą do czego może mi się przydać karaoke ? Płyta- szczerze mówiąc od razu mnie zniechęciła, jej okładka jest przesłodzona i w dodatku nie pasuje do tematyki którą jest 3 sezon, a nie trasa Violetta Live związana z drugim sezonem. Kolejną sprawą która mi się w niej nie podoba to fakt, iż jest próbą pazernego wyłudzania kasy od zwłaszcza młodszych fanów którzy za przeroszeniem lecą na byle gówno z twarzą Violi. Bo tak naprawdę to po co płacić 20 zł za treść powszechnie upublicznianą w internecie. Przecież na youtubie idzie znaleźć co najmniej dziesięć wersji karaoke każdej piosenki zaśpiewanej w serialu. @-)

    OdpowiedzUsuń
  3. SEKRETY I MARZENIA VIOLETTY - Ta książka jest moją ulubioną ze wszystkich z Violetty. Mam już obie części, obie są świetne. Czytałam je już po kilka razy. Pierwszą dostałam jeszcze na święta 2013 roku i jak zaczęłam czytać to tak się wciągnęłam, że przeczytałam w zaledwie dwie godziny. Ale potem ciągle pamiętałam te momenty co opisywała Violetta, i gdy później oglądałam Violettę to miałam takie dziwne wrażenie, gdzie Tomas ? Dlaczego tu jest Diego ? Dlaczego León jeździ na motorze ? Druga jest jeszcze lepsza ! Tą część czytałam już kilka dni po kilka stron. Jest lepsza w tym, że ma bardziej dojrzałe teksty i są nawet zdjęcia z serialu. Bardzo w tych książkach podobają mi się rysunki, naprawdę, ja bym w życiu tak pięknie nie narysowała ! Czytając pamiętnik Violetty można poczuć to co ona. Drugą część dostałam gdy zaczął się trzeci sezon, więc również oglądając w TV miałam takie dziwne wrażenie gdzie się podziało to, co było w drugim sezonie.
    Uważam, ze okładka z trzeciego sezonu jest piękna. Najbardziej oddaje charakter trzeciego sezonu, jest taka jakby to ująć ''mocna'', rzuca się w oczy i aż chce się czytać !
    Na pewno ją kupię, oglądałam recenzje po włosku i bardzo mi się spodobała szata graficzna tej książki w środku :)
    PRASOWANKI - gdy je zobaczyłam pomyślałam, że fajne, ale po dłuższym namyśle stwierdziłam, ze mi się nie przydadzą. Nie mam białych bluzek specjalnie do tego i nawet gdybym miała to nie wiem, czy spróbowałabym zrobić na nich Violettę. Niby fajne, bo trzecio sezonowe, ale nie wiem gdzie ja bym je założyła ? Na co dzień no może, ale nie do szkoły, białe bluzki a na nich wzorki. Poza tym widzę, że te rysunki są małe i nawet gdy odbije się je na bluzce nie zajmują całej. W białej bluzce nie wiadomo gdzie iść a jak odbije to na np. różowej to nwm czy wyjdzie bo może twarz Violetty miałaby różowy odcień. Uważam, że jest to raczej produkt dla młodszej cześci fanów. Mimo wszystko musiałabym ją przeglądnąć i sprawdzić, czy jest warta kupna.
    PIASKOWE RYSUNKI - te już bardziej mi się spodobały. Jednak ciągle nie wiem czego mogę się po niej spodziewać. Tytuł niby mówi sam za siebie, ale z piasku robić rysunki z Violettą ? Tak jak w sytuacji wyżej musiałabym ją przeglądnąć, jednak zaciekawiła mnie bardziej niż poprzednia.
    PŁYTA KARAOKE - według mnie ta płyta wcale nie przypomina Violetty. Nie podoba mi się ta okładka. Nie oddaje tego charakteru serialu. Gdy ją zobaczyłam od razu skojarzyła mi się z chińszczyzną. Bo, niby piosenki z trzeciego sezonu, a zdjęcie z EV. Takie gadżety chińskie również takie są, np. pamiętniki. Tło w jakieś kwiatki nie podobne do serialu, a na okładce zdjęcia z różnych sezonów i właśnie to nie ma takiej spójności. Może gdyby było to niebieskie tło z Violetty 3 lepiej by to wyglądało. Właściwie jak to sobie wyobrażam to nawet ładnie wygląda, a nie takie tło nie mające nic związanego z serialem. Jeśli już chodzi o postacie na okładce to uważam, że powinny być z trzeciego sezonu. Płyta z piosenkami z Violetty 3 a tu zdjęcia do EV gdzie postacie całkiem się nawet zmieniły. Jeśli chodzi już o samą płytę to wątpię, że kupię. Dla innych jest fajna, ale karaoke to jest w internecie. Nie jednokrotnie szukałam do Quiero, czy SuperCreativa i wyskakuje po kilka filmików. Zresztą do czego może mi się przydać karaoke ?
    Nie wiem, czy kupię którąś z tych rzeczy, musiałabym je przeglądnąć, jednak może skusze się na te dwie książki od Zielonej Sowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka