15.03.2015

[Z życia książek Disney wzięte...] - "Po prostu Tini"

Niedawno wpadałam na pomysł by zrobić coś innego - coś nowego, czyli nową serię postów na blogu. Wymyśliłam, iż zacznę pisać serię postów "Z życia książek Disney wzięte". Seria ta polega na tym, że ja czytam pewną książkę o tematyce Disney, następnie piszę co nie co o niej i wstawiam jej różne najciekawsze fragmenty. Mam nadzieję, że seria przypadnie wam do gustu. Dzisiaj pod lupę bierzemy "Po prostu Tini" - biografię o Martinie Stoessel. Zaciekawionych zapraszam do czytania!


Tytuł: "Po prostu Tini". 
Wydawnictwo: "Zielona Sowa". 
Oficjalna premiera w Polsce: 4 luty 2015 rok. 
Tematyka: Prywatne życie Martiny Stoessel. 

Książka "Po prostu Tini" to najzwyklej mówiąc biografia z życia Martiny Stoessel - cudownej aktorki, piosenkarki głównie znanej z "Violetty". Biografia ta opowiada o życiu prywatnym nastoletniej gwiazdy, o jej wzlotach i upadkach. Zapewne znacie ją jaką zwykłą nastolatkę - jednak tak na prawdę jaka jest Tini? By odpowiedzieć na to pytanie zasięgnęłam i przeczytałam tą o to książkę...

Już pierwsze strony mówią o tym, że dziewczyna od dziecka od najmniejszych lat marzyła by w przyszłości zostać kimś sławnym i rozpoznawalnym. Nie wiedziała jak będzie w chwili obecnej - nie miała pojęcia, że zostanie ulubienicą większości nastolatek.

"I zrobiłam to. Nagrałam to z kuzynkami mamy, którzy mieli zespół i małe studio" - Martina. 

Książka przedstawia prawdziwe życie Martiny - pokazuje, że jest ona zwykłą nastolatką uczącą się edukacji, idąca za marzeniami i pasjami. Choć jej dzieciństwo było różne (chodzi mi tutaj o jej oceny, naukę), to i tak czy siak starała patrzyć pozytywnie na świat z uśmiechem i co najważniejsze nie poddawać się bo życie nie jest do tego by po pierwszej lepszej porażce tracić kontakt z rzeczywistością.


Podoba Wam się nowa seria? Czytaliście "Po prostu Tini"?

3 komentarze :

  1. Super to napisałaś. J3eszcze nie małam tej książki w2 swoich rękach ale postaram się ją kiedyś kupić. Wiem, ze wyszła ona już dawno, ale i tak ją kupie. Na razie nie czytam recenzji, aby przeczytać ja z zaciekawieniem. Seria jest super. Czekam na kolejną książkę o której napiszesz :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria jest całkiem fajna. Takiego pomysłu nie znalazłam jeszcze na żadnym blogu. Dzięki temu będę mogła poznać lepiej książki Disneya i przeczytać ich mini-recenzje. Po prostu Tini jeszcze nie posiadam, ale zamierzam w najbliższym czasie kupić. Jeszcze nie widziałam jej w żadnym sklepie, ale gdy tylko się pojawi to ja kupię. Cena nie jest wygórowana, a taką książkę zawsze warto mieć. Dzięki niej można poznać życie dni, od najmłodszych lat. Ja na przykład zawsze się zastanawiałam jak wyglądało dzieciństwo mojej idolki. Jak ze zwykłej dziewczyny, która na co dzień chodziła do szkoły i spotykała się z przyjaciółmi stałą się taka gwiazda. Ciekawi mnie jeszcze udział martiny w jakimś serialu gdy była jeszcze dzieckiem. Potem chciałabym przeczytać jak wyglądał casting do ''Violetty''. Czytałam o tym na wielu stronach, albo na innych blogach były fragmenty z książki, ale chciałabym to przeczytać we własnej książce. Poza tym Martina na pewno pisała w niej o kręceniu serialu i o tym też chciałabym poczytać. W ogóle ciekawi mnie wszystko w tej książce, zdjęcia, wypowiedzi bliskich Tini.
    Już się nie mogę doczekać, aż będę ją mieć
    Bardzo fajna seria, czekam na kolejny post :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka