18.03.2015

"Wyraź siebie" - czyli nowy gadżet!

Fioletowy rynek tak na prawdę cały czas powiększa swoje kolejkcje - swoje gadżety, przedmioty, a nawet i ubrania. Niedawno pisałam o książkach, a także i o płycie. Natomiast dzisiaj zapoznacie się z całkiem inną i nową książka z trzeciego sezonu. Książka ta nosi tytuł "Wyraź siebie" i jest bardzo kreatywnym produktem. Więcej w rozwinięciu!

"Violetta" cały czas nas inspiruje!" 

Serialowa Violetta cały czas nas inspiruje, głównie swoją muzyką i tańcem. Tym razem pozwala i także jej fanom puścić wodze fantazji i zabawić się z książką "Wyraź siebie". Poprzez książkę będzie można wyrazić swoje emocje i uczucia rysując różne bazgrołki. 

Jak wiecie Violetta w serialu prowadzi swój tajemniczy pamiętnik, gdzie to zapisuje nie tylko swoje różne przemyślenia, ale także rysunki. Takie pisanie i rysowanie dla niej jest sposobem na to by wyrazić siebie. Książka ma na celu by widzowie mogli np. swoją ulubioną melodię lub ciekawą historię przedstawić na rysunkach. 



Owa książka wydawnictwa "Ameet" już zaniedługo w sprzedaży! 
Kupicie?


4 komentarze :

  1. Robisz super posty. bardzo mi się podoba ta książka. prawdopodobnie kiedy będę miała więcej oszczędności kupię ją. Ale jeszcze nwm. Super post oceniam go 10/10. A kiedy konkórs komentator miesiąca. Jak pamiętam miał się dzisiaj pojawić? (k)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się świetnie i nie mogę się już doczekać aż zobaczę ją na półkach w sklepach. Mimo tego że książka ma tylko 64 stron na pewno wykorzystam ją w pełni i nie będzie leżała w kącie. Nie mogę sie doczekać aż będę miała ją w swoich łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka pasuje do mojej osobowości,więc pewnie ją kupię.Często skrywamy uczucia w sobie,a ten produkt pomoże nam je przelać na papier.Na pewno świetnie się sprawdzi wśród młodzieży,jak i młodszych 8)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem kusząca książka. Mnie bardzo zaciekawiła. Temat całkiem fajny, a nie taki wymyślony na siłę jak wiele gadżetów. Okładka naprawdę kusi.Myślę, że się skuszę, ale musiałabym zobaczyć książkę w środku, bo przecież nie kupię czegoś o czym nie mam pojęcia. Ksiażka ładnie wygląda z okładki i kusi, a w środku jest nudna. Gdy przeczytałam jej opis skojarzyła mi się ze Zniszcz ten dziennik - wyraź siebie. Na jej stronach można robić wszystko. Tak szczerze nie wiem, czego mogę się spodziewać po takiej książce. Może będą tam strony, np. z miłością i miłosnymi bazgrołkami Violetty, a my mamy narysować swoje ? Albo o marzeniach ? Ja bym to traktowała jak pamiętnik, rysowałabym tam różne bazgrołki, apotem bym podpisywała dlaczego właśnie tak wyglądają, co myślę i czuję. Może w tej książce będą jakieś bazgrołkowe porady XD Według mnie jest to taka książka do rozwijania pasji, tylko, że rysowania. Jak są książki kucharskie dla miłosników gotowania to sa też takie dla osób, które lubią rysować. Może w środku będzie też takie coś, że będę chmurki i je kolorować zgodnie z uczuciami, albo coś ozdabiać. Ta książka od razu mnie zaciekawiła, zwłaszcza, że ja kocham robić takie bazgrołki. Często na lekcji, gdy mam tylko słuchać i nic nie pisać to takie rysuję. Na serio, gdyby wziąć moje książki to na każdej stronie wepchana jest jakaś po bazgrowałkowana kartka z zeszytu ( a ja się zastanawiałam czemu mi zeszyty się tak szybko kończą XD ) Dzięki takiej książce miałabym wszystkie moje bazgrołki w jednym miejscu i to w fioletowym stylu ! Jak już wspomniałam, musze ją najpierw zobaczyć , bo nie chcę potem żałowac zakupu. Jednak na razie dobrze się zapowiada, okładka jest ładna, naprawdę zachęca, poza tym utrzymana jest w bazgrołkowym stylu XD Ta strona, którą wyżej umieściłaś również fajnie się zapowiada. Nie widzę, co jest napisane w tej chmurce, którą mói rysowana dziewczynka, ale sądzę, że trzeba narysować swój świat widziany różowymi okularami. Nawet fajny pomysł. Na stronie Ameet' u jest jeszcze jedna strona, podpisana miłosne wyznanie. Pewnie tutaj trzeba coś napisać i narysować uczucia, bądź JEGO. W sumie to zależy tylko i wyłącznie od posiadacza. Ta książka, ajk sama nazwa mówi ma wyrażać nas i na kartkach mozemy rysować co tylko chcemy. Strony trochę przypominają mi sekretnik. Naprawde dobre pierwsze wrażenie. Nie mogę się doczekać premiery. Mam nadzieję, że książka trafi w moje ręce, bym najpierw mogła ją obejrzeć. Myślę, że mile mnie zaskoczy i ją kupię. Widzę, że ma 64 strony. Na pewno każdą wykorzystam i jak najlepiej uzupełnię. Może gdy będę po stronie dziennie rysować w końcu nauczę się ładniej rysować, a w moich książkach na każdej stronie nie będzie kartek z zeszytów XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka