19.03.2015

Wykreślanka - najlepsza aktorka Disney #2

Ostatnia wykreślanka bardzo przypadła wam do gustu. W komentarzach napisaliście łącznie siedem propozycji. Jednogłośnie zadecydowaliście, iż odpada Aime z serialu "Woolfblood". Szczerze mówiąc ja Aime lubię, jednak uważam, że jest jeszcze troszkę młoda i ma przed sobą sporo czasu na karierę. A więc, kto odpada jako kolejny?


1. Tini Stoessel
2. Debby Ryan
3. Olivia Holt
4. Dove Cameron
5. Aime 
6. Laura Marano
7. Demi Lovato
8. Selena Gomez
9. Rowan Blanchard


Numerki piszcie w komentarzach!

13 komentarzy :

  1. Kiedy konkurs ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta szatynka, Rowan Blanchard. Nie przepadam za nią...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. niech odpadnie Olivia. Nie podoba mi się to zdjęcie lecz ona sama jest śliczna. Widziałam ładniejsze zdjęcia, a tu na tym widać jej dużo makijażu. Przykro mi Olivia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ta wykreslanka nie ma wybrać najładniejszego zdjęcia tylko najlepszą aktorkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rowan, niezbyt ją lubię i nie jest bardzo ładna. Myślę, ze ona powinna odpaść. Na każdego kiedyś przyjdzie czas aby odpadł z tej wykreślanki. Ale taraz ona =))

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, zgadzam się, że to nie są wybory najładniejszego zdjęcia, tylko najlepszej aktorki :p Jest mi teraz trudno wybrać, gdyż uważam, że wszystkie bardzo dobrze sobie radzą, jednak wybieram DEMI LAVATO (h) Czasami jeszcze na Disney Channel oglądam Słoneczna Sonny i nie uważam Demi za zbyt dobrą aktorkę, szczególnie w roli Sonny (p) Przez ostatnie lata nie słyszałam nic o tym, by wystąpiła w jakimś nowym filmie, czy serialu :-? Uważam, że ona powinna dalej się rozwijać jako piosenkarka, a nie aktorka, bo lepsza jest właśnie w śpiewie, według mnie cheer

    OdpowiedzUsuń
  7. Rowan nienawidze jej gry aktorskiej,tak szczerze to zadna z niej aktorka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 3. Beznadziejna jest Olivia Holt

    OdpowiedzUsuń
  9. 3. Olivia Holt. Nie lubię jej:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka