07.03.2015

[Violetta] - Nowa płyta "Crecimos Juntos"! ♫

Jak wiecie na razie z trzeciego sezonu "Violetty" pojawił się tylko jeden album, którym jest "Gira Mi Cancion". Jednak owy krążek nie posiada wszystkich utworów z ostatniego sezonu, dlatego też właśnie za niedługo cieszyć się będzie można całkiem nową płytą - o tytule "Crecimos Juntos", czyli "Dorastaliśmy Razem". Więcej informacji w rozwinięciu!

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Powyższe zdjęcie przedstawia okładkę nowej płyty - jest ona dosyć skromna, bowiem jest na niej tylko główna bohaterka serialu czyli Violetta. Mam nadzieję, że w środku będzie troszkę "bogatsza" jeżeli chodzi o wygląd. Premiera płyty za granicą odbędzie się jeszcze w tym miesiącu - bo 20 marca. 

Na "Crecimos Juntos" znajdziemy 11 piosenek. Szczerze mówiąc połowy piosenek, które się znajdują w trackliście są mi kompletnie obce, znam może tylko 2 utwory. Jeżeli mogę się jeszcze wypowiedzieć to zapewne kupię płytę bo w końcu nie powinno oceniać kogoś lub coś z wyglądu. 

TRACKLISTA: 
- Crecimos Juntos. 
- Mas Que Dos. 
- Abrazame y Veras. 
- Es mi pasion. 
- Llamame. 
- Solo Pienso En Ti. 
- Mas que una Amistad. 
- Mi Princessa. 
- Mi vida Atras. 
- Amor en al Aire. 
- Te Creo. 

KUPICIE PŁYTĘ?
 PRZECZYTAŁEŚ? SKOMENTUJ!

2 komentarze :

  1. Ja się właśnie zastanawiam, czy ją kupić, czy też nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a od kiedy płyta się pojawi w sklepach??

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka