22.03.2015

Violetta Live już za tydzień!

Już za tydzień większość Vilovers spełni swoje marzenie i zobaczy swoich idoli na żywo. Mianowicie za tydzień o godzinie 14:30 oraz o 19:00 odbędą się koncerty VIOLETTA LIVE W POLSCE, W ŁODZI. Dzisiaj Disney Channel Polska na swoim facebooku powiadomił nas o tym, kto poprowadzi Violetta Live! Zdziwieni? Violetta Live poprowadzi... JUSTYNA BOJCZUK!
Justyna Bojczuk jak pewnie wiecie lub nie została zaproszona do zagrania w serialu "Violetta", dokładnie w 3 sezonie jako Matilda - dziewczyna z Polski. A teraz poprowadzi Violetta Live w Łodzi! 
Cieszycie się?
Jedziecie na Violetta Live?

7 komentarzy :

  1. Super ze możemy zobaczyć naszą Polkę na tak ważnym wydarzeniu dla każdej V-lovers. Ja wolałabym usłyszeć jak aktorzy z serialu mówią po polsku, ale nie wiadomo. Może powiedzą kilka słów takich jak "cześć" lub innych. Nie mogę ukrywać mojego ździwienia, ale nawet w jednym z wywiadów Justyna powiedziała, że podczas Violetta Live postara się zobaczyć z obsadą serialu. Może planował to, ale ja nie wiem. Niestety ja nie jadę na koncert, ale mam nadzieję, że ktoś z tego bloga nagra jakiś filmik, abyśmy mogli zobaczyć jak wszystko wyszło. Oraz jestem ciekawa w jakim języku będzie mówić obsada. Może to będzie angielski albo hiszpański. Mam nadzieję, że nagracie jakiś filmik? :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Osoby ,które już za tydzień zobaczą obsadę na żywo na pewno się cieszą.Super wiadomość!Justyna ponownie spotka się obsadą.Na pewno bardzo się cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta wiadomość bardzo mnie zdziwiła bowiem nie spodziewałam się tego! Z jednej strony się cieszę, a z drugiej nie bardzo. Mam jednak nadzieję że Justyna dobrze poprowadzi koncert i wszyscy będą zadowoleni.. Niestety nie jadę na Violetta Live z czego jest mi smutno, ale ciesze się że inne polskie V-lovers jadą i będą mogli cieszyć się obsadą w Polsce i koncertem. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać :) Bardzo bym chciała zobaczyć Justynę na żywo, oczywiście jak wszystkich, ale nie jadę do Łodzi ;( Na pewno fajnie jest zobaczyć nasza Polkę wraz z obsadą. Nie spodziewałam się, że to on poprowadzi koncerty. W sumie nawet nie wiem na czym to polega x-) Będzie zapowiadać piosenki, tłumaczyć to co mówią ? Może będzie z nimi tańczyć i śpiewać na scenie, ma taką nadzieję. Może zaśpiewa piosenkę razem z Naty :-? Fajnie by było. Ogólnie to już się nie mogę doczekać, choc nie jadę. Mega zazdroszczę wszystkim, którzy już za 6 dni zobaczą obsadę. To wielkie przeżycie zobaczyć idoli na żywo i to nie jednego, a aż 9 !! (h) Poza tym wszystko wyjdzie świetnie, mamy akcje, wiele osób o nich już wie, jesteśmy przygotowani, co może pójść nie tak ? [-( Mam nadzieję, że Justyna pojawi się także na koncertach w Krakowie i Warszawie, bo jadę do Krakowa i chciałabym ją zobaczyć. Jednak tak szczerze to wolę VL w Krakowie. Wtedy są wakacje, wolny czas, ciepło, słońce, a koncerty w Łodzi, wypadają akuratnie na marzec, w dodatku w ciągu roku szkolnego, choć niedługo święta :-d Wypadają wtedy gdy niedziela palmowa ? Tylko nie brać palm na koncert :>)
    A co do postaci Justyny w Violetcie - nie mogę się doczekać. To JUŻ JUTRO. Nie wierzę, że ten czas tak szybko minął. Dopiero były odcinki z nią w Argentynie, a już w Polsce. Bardzo mnie zaciekawi jej wątek w serialu, choć wiem, kim będzie i że zawróci w głowie Maxiemu to nie znam szczegółów. W zapowiedzi jutrzejszego odcinka widziałam Matyldę ;-) ''Nie, jeszcze nie zgodził się, ale go przekonam'' Tyle zapamiętałam z jej wypowiedzi. Nie pamiętam dokładnie, ale sens - zachowany. Ma bardzo przyjemny głos. Nie dużo różni się do orginału, pasuje jej. Teraz, gdy Maxi i Naty się pokłócili to ''rapujący hipopotam'' wpadnie w ramiona Matyldy =)) I jeszcze Felipe.. oj, będzie się działo !! =p~

    OdpowiedzUsuń
  5. Transmisja z dwóch koncertów Violetty w Atlas Arenie w Łodzi będzie można oglądać na żywo tutaj: http://xbf.lt/violetta

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jadę na zade koncert w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jadę na zade koncert w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka