15.03.2015

Violetta Live - akcje koncertowe!

Niektórzy cały czas nie mogą w to uwierzyć - do pierwszego koncertu "Violetta Live" zostało zaledwie parę naście dni i dwa tygodnie! Co prawda ja na koncert idę dopiero w Sierpniu to postanowiłam wspomóc akcje koncertowe w Łodzi. Także was zachęcam, byście brali w nich udział. Wszystko informacje na temat akcji, które odbędą się w Łodzi w rozwinięciu! 

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Łódź - godzina 14:30 - akcje!

1. Fioletowa hala 
Pierwsza akcja polega na tym, iż kiedy obsada zacznie śpiewać "En Gira" wszyscy fani do góry podnoszą fioletowe serca lub zwykłe kartki (fioletowe, gdyż jest to kolor promujący serial). Chciałabym także wam powiedzieć, że cztery bloggerki (ja nie!) będą rozdawać fioletowe balony, możecie po nie podejść i unosić na koncercie. 

2. "En Mi Mundo" po polsku!
Kolejna akcja ma za zadanie by obsada zapamiętała nasz polski akcent. A więc kiedy Martina zacznie śpiewać "En Mi Mundo" wy także macie z nią głośno śpiewać. Jednak to nie wszystko - refren piosenki śpiewamy po polsku! Sądzę, że jest to jeden z najlepszych pomysłów. Poniżej polski refren: 

I znowu budzę się, 
w moim świecie, 
to co czuję, wiem, 
nikt nie zatrzyma mnie
ani na sekundę 
teraz jest mój czas 

Łódź - godzina 19:00 - akcje!

1. Biało-czerwona hala!
Teraz przechodzimy do akcji, które odbędą się o godzinie 19:00 także w Łodzi na koncercie. Pierwsza akcja jest prosta, podczas "Ser Mejor" płyta unosi do góry czerwone kartki lub serduszka, a trybuny białe. Dla spostrzegawczych, wtedy powstanie flaga naszego kraju - wyjdzie świetny efekt!

2. Świecidełka 
Ostatnia już akcja jest na prawdę banalna. Mianowicie przed koncertem musicie zaopatrzyć się w świecące pałki (koszt dosyć drogi jednak odłóżcie sobie pieniądze i będzie dobrze - około 20 zł). Podczas "On Beat" trzeba machać zakupioną wcześniej pałką. 

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Przyłączcie się! Rozsyłajcie tę wiadomość dalej. 

8 komentarzy :

  1. To super, że są organizowane takie akcje. W przypadku Polski jest ich dużo. Poza tym nie widziałam, ani nic o tym nie słyszałam, że w innych krajach takie są. Aktorzy na pewno bardzo się ucieszą i wzruszy ich to. Będziemy jedynym krajem, który jest tak dobrze przygotowany. Podobno mają też być akcje w Krakowie i Warszawie, dzięki temu aktorzy jeszcze lepiej nas zapamiętają gdyż akcje będą we wszystkich miastach, co znaczy o współpracy polskich V-lovers. Na pewno każdy by się ucieszył, gdy na jego koncercie widać zaangażowanie fanów, ich aktywność i najważniejsze akcje, czyli to nad czym pracowali specjalnie na ich przyjazd. Widziałam na różnych filmikach jak w innych krajach V-lovers po prostu śpiewają z obsadą, ale nie ma u nich żadnych akcji, a my ? Przecież zmienimy Atlas Arenę w flagę Polski, poza tym cała Arena będzie również fioletowa. A chyba najlepsze są te akcje na piosenkach, np. na Voy por ti aby były lammpy błyskowe w telefonach. Na pewno będzie świetny efekt. Albo na On Beat te świecące lampki, na pewno wyjdzie pięknie. I jeszcze En Mi Mundo po Polsku. Może Martina dać nam śpiewać dopiero w połowie refrenu, i gdy zacznie Ahora.. to my I znowu budzę się! Tylko w tej akcji z piosenką jest jeden minusik. O tych akcjach czytałam już na kilku blogach, a na każdym było inne tłumaczenie tej piosenki, raczej refrenu. Dla przykładu [...] W moim świecie, znowu jako ja! A inne [...] W moim świecie, jestem sobą wiem! Niby to jest to samo znaczenie, bo jest, ale słowa są zupełnie inne, jedni zaczną śpiewać to, inni to i będzie zamieszanie i zwykły dźwięk, hałas, anie śpiew.
    Ciekawe też, czy na koncercie wystąpi Justyna Bojczuk. Mirta na TT też wspominała, że przyjedzie do Polski na VL, by poznać swój drugi kraj ;)
    Ten pomysł z fioletowymi balonami jest bardzo fajny. Wzięłabym udział w tych akcjach, ale nie jadę do łodzi, tylko do Krakowa :/ Ale czekam na akcje właśnie do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety w innych krajach nie są organizowane takie akcje na violettalive. Myślę, ze polska wyjdzie 100 razy lepiej niż inne kraje. W przypadku Polski jest ich dużo. Na pewno każdy by się ucieszył, gdy na jego koncercie widać zaangażowanie fanów, ich aktywność i najważniejsze akcje, czyli to nad czym pracowali specjalnie na ich przyjazd. Te akcje są super nic dodać nic ująć. Ja niestety nie jadę na Violetta Live, ale mam nadzieje, że to nagracie i będę mogła wszystko zobaczyć. Na on Beat są według mnie najlepsze akcje. Wszystko świeci. Jeszcze na dodatek śpiewanie Wszyscy bardzo się w to zaangażują. Oglądał filmiki i w innych krajach nikt nie śpiewał i nie robili żadnych akcji koncertowych. Zgodzę się z tym co napisał Kami v loverka. Zacytuję: Tylko w tej akcji z piosenką jest jeden minusik. O tych akcjach czytałam już na kilku blogach, a na każdym było inne tłumaczenie tej piosenki, raczej refrenu. Dla przykładu [...] W moim świecie, znowu jako ja! A inne [...] W moim świecie, jestem sobą wiem! Niby to jest to samo znaczenie, bo jest, ale słowa są zupełnie inne, jedni zaczną śpiewać to, inni to i będzie zamieszanie i zwykły dźwięk, hałas, a nie śpiew. Moim zdanie powinni usunąć tą akcje to będzie bez sensu. Ale z innymi akcjami jest super. Nie mogę się już tego doczekać. Jestem podekscytowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co chcesz przecież się przyznałam, ze to skopiowałam nie rób takiej afery...

      Usuń
    2. Patrzyłaś na datę tego komentarza. A dwa słowa to nie afera.

      Usuń
  3. czy te akcje będą też w Warszawie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcje, które są w poście były w marcu. Na pewno na sierpniowe koncerty są całkiem inne.
      Polecam zajrzeć na blog: violettapl lub violetta2pl. :)
      Pozdrawiam, dziękuję za komentarz - Ania.

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka