18.03.2015

"Star Wars: Rebelianci" - najnowszy odcinek!


W najnowszym odcinku "Star Wars: Rebelianci"... 
Na podjęcie nowego kroku w treningu Jedi przychodzi dla Ezry czas. Uczeń oraz sam Kanan wybierają się więc do starożytnej Świątyni Jedi na Lothal. Tam Ezra rozpoczyna pełną serię testów  Jedi. Nieoczekiwanie dostaje mistrza Jedi - Yody parę cennych wskazówek... By dowiedzieć się więcej musisz koniecznie oglądnąć w sobotę nowy odcinek "Star Wars"!

ładowanie obrazka...

Najstraszniejsze obawy Ezry oraz powrót Mistrza Yody w najnowszym odcinku Star Wars Rebelianci o 9:30 w sobotę 21 marca na kanale Disney XD.

3 komentarze :

  1. Chętnie obejrzę nowy odcinek Star Wars Rebelianci :) Przygoda Ezry bardzo mi się spodobała. Mistrz Yoda powrócił więc na pewno w odcinku będzie dużo nowości :) Szczerze pierwszy raz będę oglądała Star Wars ale myślę że wrażenia będą super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już kilka razy oglądałam star wors, a nawet moi bracia mają taką gre. Trochę pamiętam. Tak co nie co. Zauwarzyłam ze w grze zdarza się to samo co w odcinku, więc jestem trochę do przodu. Życzę miłego oglądania Dario!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak szczerze to jeszcze nigdy tego nie oglądałam :-? Tak w ogóle to prawie wcale nie oglądam Disney XD, gdyż znacznie częściej wchodzę na Disney Channel, bądź Nickelodeon. Czasami widziałam fragmenty, ale wyłączałam, bo nie lubię tego :-# Za bardzo tez nie wiem o co w tym chodzi. Nie oglądałam tego odcinka, ale może pooglądam kolejne. Trochę się w fabule podszkolę, bo nie wiem w ogóle o co w tym chodzi, nie znam postaci itp. Mój brat bardzo lubi Angry Birds Star Wars, więc może i będzie to oglądał, a ja razem z nim :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka