15.03.2015

Sprawy organizacyjne - Przeczytaj!

Przed wiosną, nową porą roku na blogu postanowiłam wprowadzić parę zmian i wszystko powoli "ogarnąć" i poukładać. W końcu przychodzi wiosna a za niedługo lato, więc wszystko musi być uporządkowane i odświeżone. W rozwinięciu znajdziecie wszystkie ważne informacje dotyczące ostatnio naszego bloga. Proszę Wszystkich o dokładne przeczytanie!


1. Nabór
Do naboru zgłosiła się Natalia Comello - chciałam ja przyjąć na okres próbny, jednak jak widać Natalia kompletnie olała sprawę - nie odezwała się do nas od 2 miesięcy. No cóż... Takiego zachowania nie mamy zamiaru tolerować i dziękujemy za takie wielkie zainteresowanie naszym blogiem - naprawdę. Nabór cały czas trwa!

Zgłoszenie:
1. Imię, nazwisko i wiek!
2. Ile już czytasz nasz blog?
3. Dlaczego to właśnie ty masz dołączyć do nas?
4. Dołączcie przykładowy post - tematyka: Disney.
5. Podaj do siebie jakąkolwiek formę kontaktu.
6. Ile czasu dziennie poświęcisz blogowi?

Wszystko wysyłamy na mail: magicdisneypl@onet.pl !!!

Konkurs - odwołany!
Konkurs "Mini Disneyowski konkurs" zostaje odwołany. Nie pytajcie o przyczyny, bo są to jasne przyczyny. Nie chcę się denerwować, więc pozwólcie iż nie wypowiem się tutaj. Będziecie komentować? Będzie konkurs!

3. Komentarze... To koniec? 
Dziękuję za każdy komentarz, ale nie widzę większych popraw. Czemu nie komentujecie tak jak u innych? Czy tak trudno napisać dwa słowa? Już nie będę tutaj taka miła - stawiam na ostre zasady, przeczytałaś/eś? Skomentuj. Miej honor. Miej odwagę, komentarz nic nie kosztuje. Szczerze? Nie poprawicie się? Ja zaprzestaję swoje pisanie - nie mam zamiaru przychodzić ze szkoły i patrzyć na kompletny pusty blog. Tracę tylko swój czas. Zrozumcie, że jesteście dla mnie ważni i to bardzo ale to nie ma najmniejszego sensu.

4. Nowy wygląd
Na blogu zawitał nowy szablon robiony z myślą o wiośnie i o lecie - jest przejrzysty, zrobiony w jasnych kolorach. Mnie się podoba, a wam? Piszcie swoją opinię!

5. Posty 
Postaram się częściej dodawać posty - jak będą komentarze będą jeszcze częściej, nie będzie komentatorzy, z mojej strony może ich nie być wcale... :)


Zrozumieliście co i jak? Macie pytania? Pytajcie! 
Przeczytałeś post? Miej odwagę i zostaw swą opinię.

4 komentarze :

  1. Na pewno poinformuję znajomych o naborze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poinformuję na moim blogu, ze organizujesz nabór. Mam nadzieję, że ktoś sie zgłosi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie wezmę udziału w naborze, bo mam swój blog, ale mam nadzieję, że znajdzie się ktos kto pomoże Ci wprowadzeniu bloga i ta osoba będzie spełniała wszystkie kryteria.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka