14.03.2015

Recenzja fioletowych produktów - część 1 - kreatywna.

Niedawno otrzymałam wielką paczkę od The Walt Disney Company Polska, gdzie znalazłam wiele fioletowych produktów do recenzji. Dzisiaj przychodzę do was z częścią numer 1 (nie chcę pokazać wszystkiego naraz by was nie zanudzać). Recenzje podzieliłam na dwie części, dzisiaj jest część kreatywna. Mam nadzieję, że recenzja was zaciekawi - zapraszam do czytania!


Karteczki "Violetta" do segregatora. 
Przypominam sobie właśnie przedszkole, gdzie to dzieci wymieniały się między sobą karteczkami z różnych filmów czy też seriali. Uważam, że warto powracać do starych rzeczy, więc pierwszą rzeczą którą wam pokażę to karteczki z "Violetty" do segregatora. Dostałam dwie paczuszki - jedną drugą, a drugą większą. W większej znalazłam 8 wkładów o takim samym wzorze, natomiast w drugiej mniejszej było 12 także o takim samym wzorze. Karteczki znajdziecie w "Smyku".


Notesiki "Violetta"
Następną rzeczą są małe notesiki "Violetta" - w paczce było ich cztery, każdy jest inny. Osobiście,  ja notesiki wykorzystuję jak na razie do zapisywania różnych ważnych informacji - piszę w nich np. kiedy mam kartkówkę, sprawdzian lub ważny szkolny apel. Notesików szukajcie w zwykłych marketach typu "Empik".


Zaprojektuj stylizacje dla Violetty!
Już ostatnią rzeczą, którą mam was dzisiaj do przedstawienia, to nic innego niż kreatywna książka w, której sami fioletowi fani mogą zaprojektować stylizacje dla Violetty i jej przyjaciół! Ja dostałam akurat nr. 4, który przypadł mi bardzo do gustu. Rysowanie było świetną zabawą - jednak co najważniejsze prostą zabawą, nikt nie musi mieć nie wiadomo jakiego świetnego talentu by zrobić coś fajnego w owej książeczce. Otrzymacie ją w "Smyku" za około 5 zł.


Podobała wam się recenzja? Kupicie coś z tych rzeczy?

1 komentarz :

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka