06.03.2015

Razem możemy stworzyć coś więcej! #1

Tak jak wam już kiedyś mówiłam nasz blog startuje z nowymi seriami postów - chcę by każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Ostatnio pojawił się "Q&A" czyli pytania i odpowiedzi. Natomiast dzisiaj przychodzę do was z pierwszy m postem z serii "Razem możemy stworzyć coś więcej!". Każdy posty będzie miał przesłanie - fioletowe przesłanie. Jakie dzisiaj jest motto? Więcej w rozwinięciu!


Dzisiejsze motto: Mówmy wolno i każdemu - jestem V-lover. 
Zapewne w szkole koledzy i koleżanki nie raz i nie dwa spytali się was "Lubisz "Violettę"? Przecież to taka głupota...". Co na to wtedy odpowiedzieć? Osobiście, gdy ktoś mi taki tekst mówi prosto w oczy, bacznie mówię mu "To co lubię to moja prywatna sprawa i uszanuj ją, ja nie nabijam się z twoich ulubionych seriali". Tak najlepiej odpowiedzieć: krótko, a uwierzcie, że skutecznie.


Nie powinniśmy się wstydzić tego, że jesteśmy V-lovers. Jesteśmy normalnym fioletowym fandomem, więc każdemu wolno możemy powiedzieć "Jestem V-lovers!". Nie bójmy się tego zdania, ono nie gryzie ani nic nam nie robi.

Dzisiejsza nuta: Zdecydowanie "Ser Mejor"! 
Szczerze mówiąc jedna piosenka, która mi się kojarzy z "Violettą" to "Ser Mejor" - ta nuta ma dla mnie i na pewno dla każdego fana wielkie znaczenie i przesłanie. Koniecznie posłuchajcie!


Dzisiejsza stylizacja: Liv Rooney!
Na najlepszą stylizację daje oczywiście look serialowej Liv Rooney. No cóż... Każda jej stylizacja jest wspaniała i od zawsze swój styl upodobniam do stylu panny Liv. Na zdjęciu poniżej: przepiękna niebiesko-jasna sukienka oraz czarne buty na małych szpilkach. Zobaczcie zresztą sami, a ocenę jej stylizacji napiszcie w komentarzach. :)


Macie pomysł na kolejny temat? Podobał wam się taki post?

1 komentarz :

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka