02.03.2015

Mini Disneyowski konkurs!

Choć ostatni konkurs na naszym blogu zakończył się dosyć niedawno to ja postanowiłam ruszyć już z kolejnym. Tym razem konkurs głównie przeznaczony jest osóbom dla, których malowanie czy też rysowanie nie jest obce, a także dla fanów pisania wierszy. Oczywiście konkurs jest przeznaczonych dla wszystkich - każdy powinien uwierzyć w swoja siły! Wszystkie szczegóły i informacje w rozwinięciu, zapraszam!

*zdjęcie z internetu*

Organizator: Blog "Disney Info Polska".
Fundator: Założycielka bloga - Ania.
Warunkiem wzięcia udziału jest obserwowanie tego bloga!
Zadanie konkursowe: Narysuj swoją ulubioną parę z dowolnego serialu Disney techniką dowolną, lub opisz wybraną przez ciebie parę w paru zdaniach - chodzi mi tu konkretnie na napisanie: za co lubicie daną parę, czemu właśnie ją wybrałeś/aś, dodajcie coś także od siebie. Jeżeli ktoś chce może wykonać oba zadania. Zdjęcia proszę przesyłać w załącznikach.
Czas trwania: 2 marca - 17 marca tego roku.
Swoją pracę: należy wysłać na mail: magicidisneypl@onet.pl
Nagroda: Puzzle "Violetta" + fioletowa niespodzianka!

Sądzę, że zadanie wam się spodoba, bynajmniej mam taką nadzieję. Osobiście nagrody mi się podobają, jednak przepraszam jeżeli kogoś nie zadowolą. Ale zrozumcie, że płaciłam za nie z własnej kieszeni. :) Miłej zabawy przy pisaniu lub rysowaniu!

WEŹMIECIE UDZIAŁ? KTO BIERZE UDZIAŁ - TEN PISZE KOMENTARZ "BIORĘ UDZIAŁ"!

6 komentarzy :

  1. A można wiedzieć jaki jest rysunek na puzzlach? Chcę mieć pewność czy nie mam już takich samych. Rozumiesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na okładce są prawie wszystkie zdjęcia bohaterów " Violetty" z 1 sezonu. :). Nawet jak masz to zawsze możesz dać komuś na prezent bo są zapakowane w fabryczna folie.
      Ania.

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka