12.03.2015

"Kopciuszek" - od Marca w kinach!

Jestem praktycznie pewna, iż nie raz i nie dwa słyszeliście różne wersie "Kopciuszka", jedna historia była inna, zaś druga była kompletnie inna niż ta pierwsza. Disney postanowił nagrać własnego "Kopciuszka" i przedstawić go całemu światu. Jeżeli chcecie poznać ciekawostki, a także informacje z filmu, który tworzy Disney to rozwińcie posta!

Trailer
Zacznę od podstaw czyli od polskiego trailera "Kopciuszka". Tak jak każdy zwiastun krótki dwuminutkowy filmik przedstawia krótką historię filmu. Szczerze mówiąc film już mi się podoba, świetni aktorzy, piękne kreacje dla bohaterów. Oglądnijcie - wideo poniżej.

"Są szklane? - Kopciuszek. Ale bardzo wygodne - Wróżka."


Kopciuszek - fabuła według Disney...
Disney musiał zmierzyć się z legendą  - stworzyć to samo jednak w całkiem innej postacie. Choć fabuła jest i będzie taka sama, to wersja Disney staje się magiczna z paru choć prostych to jednak cennych przyczyn: niesamowici aktorzy (między innymi Johnny Deep i Meryl Streep!), tak jak już wspomniałam świetne kreacje, które bynajmniej mnie urzekają serce.

"Kopciuszek" to opowieść o wyjątkowej o źródłach jej siły i umiejętności bycia dobrym i szczęśliwym mimo okrutnego losu - mówi Lily James. Historia mówi o Elli , której po śmierci ojca zmienia się życie o 200 stopni. Dziewczyna zostaje całkiem sama z macochą oraz z jej dwoma bezwzględnymi córkami - które z niej drwią. Jej życie staje się coraz gorsze - zamiast rozkwitać każdego dnia jak kwiat, zostaje sługą... 


Tego może nie wiedziałeś!
Może tego nie wiesz, a może wiesz, ale warto o tym wspomnieć. W rolę macochy wciela się Cate Blanchett  - która uważana jest za jedną z najlepszych w świecie filmu. Natomiast rolę dobrej wróżki gra Helenę Bonham Carter. 

25-letnia Lily James, która otrzymała propozycję zagrania głównej roli czyli Ellie zgodziła się bez wahania. Według producentów filmu młoda Lily świetnie nadaje się na to by zagrać ważną rolę. Choć mogłoby się wydawać, że Lily jest nieśmiała to tak na prawdę jest bardzo inteligentną i dojrzałą kobietą. Producent David Barron zdradza: "Pozwoliło nam to zbudować wielowymiarową postać Kopciuszka".


Książka "Kopciuszek"!
Niedawno otrzymałam od Disney książkę "Kopciuszek" bym mogła przedstawić ją wam w właśnie tym poście. Nie chcę was męczyć więc po wiem o książce w paru zdaniach. Krótka książeczka jest wyprodukowana przez wydawnictwo "EGMONT" - przeznaczona jest głównie dla młodszych fanów, jednak i starszych (na przykładzie mojej siostry) tekst może zaciekawić. Osobiście książeczkę przeczytałam w parę minut - bardzo mi się spodobała, w środku znajdziecie także naklejki. Czytało mi się ją bardzo przyjemnie. Jak najbardziej polecam!


Kopciuszek już 13 marca w kinach! Idziecie?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka