21.03.2015

FELIZ CUMPLE MARTINA STOESSEL! - czyli Hot 18 Tinity

Dzisiaj pierwszy dzień kalendarzowej wiosny. Ale oprócz tego dzisiaj niesamowicie ważny dla wszystkich Tinistas dzień - dziś Martina "Tini" Stoessel obchodzi swoje 18 urodziny! W związku z czym Martina jest już dorosłą kobietą! Zapraszam do dalszego czytania posta!
Na początku zajmiemy się różnymi rzeczami związanymi z urodzinami Tini oraz z samą nią. Uwaga! #Felices18Tini jest na 4 miejscu w argentyńskich trendach na Twitterze!
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Martina także jest podekscytowana, że ma już 18 lat. 
A podczas Violetta Live, gdy ta śpiewała piosenkę "Libre soy" obsada za kulisami zaśpiewała jej "Sto lat" po hiszpańsku!
A przed Violetta Live obsada wraz z Tini spotkała się by złożyć serialowej Violetcie życzenia, oraz jak widać na poniższym zdjęciu - podarować jej malutki torcik.
Ale to nie wszystko! Jej mama Mariana zadeklarowała, iż Tini pracuje nad swoimi perfumami! Wow! Tini naprawdę się rozwija!
Zobaczcie sami, jak postarały się polskie fanki!
Jak złożyć naszej księżniczce życzenia?

1. FELIZ CUMPLE TINI! - Wszystkiego najlepszego Tini!
2. TE DESEO TODA LA FELICIDAD EN ESTE DIA SPECIAL! - Życzę Ci wszystkiego, co najlepsze w tym szczególnym dniu.
3. ESPERO QUE TODOS TUS DESEOS SE HAGAN REALIDAD! FELIZ CUMPLE! - Mam nadzieję, że wszystkie twoje marzenia się spełnią! Wszystkiego najlepszego!
4. FELIZ CUMPLE! POLONIA TE AMA! - Wszystkiego najlepszego! Polska Cię kocha!
Złożyliście już Tini życzenia?

4 komentarze :

  1. Nasza idolka ma już 18 lat :) Jeszcze nie dawno miała 16 a teraz ma już 18.. Od dziś jest pełnoletnia. Mam nadzieję, że pozostanie taka jak jest dotychczas, że nie zmieni się, nie będzie piła, paliła, ćpała. :) Ale wierzę, że tak będzie, a nawet gdyby to rodzina postawi ją na nogi :)
    Tak, złożyłam życzonka i zrobiłam spam.. i to duży :D W końcu trzeba uczcić 18 - tkę Tinity :) Ps: przydatne te życzenia bowiem jak ktoś nie zna hiszpańskiego to może skorzystać :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zareaguję tak jak Tini: 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :d Oczywiście złożyłam jej życzenia, ale nie spamowałam. Na pewno ma już ogromny spam (h) Napisałam zwykłe Feliz Cumple. Wiem, że nie jest to coś specjalnego, ale liczy się głównie pamieć, a nie ilość i jakość, choć to też jest ważne. (p) Ciekawe, co Martina dostałą do rodziny, przyjaciół.. fanów. Na pewno wiele prezentów, w końcu to osiemnastka, pełnoletność !! cheer Na pewno dobrze to uczcili. Fajnie, że ten urodzinowy hastag znalazł się w trendach, i to na 4. miejscu (h) Ten czas, bardzo szybko minął. Dopiero wydawało mi się, że to 17. urodziny, a już kolejne. Czas szybko minął ;(( Życzę Tini wszystkiego co najlepsze, mnóstwo zdrowia, szczęścia, w życiu prywatnym, jej karierze, aby zawsze była uśmiechnięta, spełniły się jej marzenia i aby nie stała się druga Miley Cyrus :-t

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie złożyła życzeń Tini, poniważ nie mam twitera, a na fb nie umiem wejsc bo mi się zacina. Ale choćby teraz życzę jej wszystkiego najlepszego. (h) 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fajnie, że ten urodzinowy hastag znalazł się w trendach, i to na 4. miejscu. :d Ten czas, bardzo szybko minął. Nie dawno nasza Tini miała 14 lat kiedy zaczęła grać w serialu a teraz 18!!! (f) To jest super, że możemy razem z nią się cieszyć urodzinami i pierwszym dniem wiosny. Ważne choćby, że polscy fani o niej pamiętali i mogli jej złożyć życzenia. =)) Nie liczy się długość tylko gest.ale z całego serca Życzę jej duuużo zdrowia i dalszych sukcesów w świecie muzyki i aktorstwa. Z niecierpliwością czekam na jej solową płytę, którą mam nadzieje, że wkrótce wyda. :-s Czekam na następne urodziny Tinity, solową płytę (wiem już pisał, ale jeszcze raz) i wiele osiągnięć w świecie muzyki oraz aktorstwa. Feliz cuble Tini!!! (k) (k) (k)

    OdpowiedzUsuń
  4. Złożyłam jej życzenia, wziełam udział w kilku akcjach.Liczy już sobie 18 wiosen.Mam nadzieję ,że mimo tego ,ze jest już pełnoletnia nie popełni żadnego głupstwa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka