16.03.2015

Feliz Cumple Joaquin!

Dzisiaj swoje już trzydzieste urodziny obchodzi aktor z "Violetty" - Joaquin Bertholda. Zapewne kojarzycie go z roli brata nieznośnej panny LaFontaine w serialu. Pamiętajcie o złożeniu życzeń aktorowi, poniżej przykład:

Feliz Cumple Joaquin! - Wszystkiego najlepszego! 

Joaquin - urodzony 16 marca 1980 roku, jest aktorem i piosenkarzem. Głownie znanym z "Violetty", gdzie zagrał rolę Matiasa LaFonteine. W Argentynie jest znanym i cenionym artystą.


Feliz Cumple Joaquin! 

Złożyliście życzenia? 

2 komentarze :

  1. Złożyłam mu życzenia na Twitterze, napisałam zwykłe Polonia Te Ama, jednak na pewno w takim dniu, w wielkim spamie tego nie zauważył :/ Ale liczy się według mnie pamięć.
    --
    Bardzo lubię postać Matiasa, którą odgrywa. Uważam, że razem z Jade tworzą najzabawniejszy duet w serialu :D O Joaquinie nie wiem praktycznie nic. Nawet nie znam podstawowych informacji na jego temat, ani jaki ma charakter. Jednak mimo wszystko go lubię. Na pewno życzyłabym mu wiele zdrowia, szczęścia, pomyślności, spełnienia marzeń, a także sukcesów w karierze. Ma 30 lat.. nie spodziewałam się. Myślałam, że ma z 35 lat ? Jest jeszcze młodszy od moich rodziców, choć według mnie wygląda na starszego..
    Myślę, że Joaquin dalej będzie się rozwijał aktorsko i nie skończy kariery, w tak młodym wieku, zwłaszcza, że po Violetcie osiągnął wielki sukces i sławę. Mam nadzieję, że już niedługo zobaczymy go w nowym projekcie.

    Polonia Te Ama Mucho Joaquin !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka