21.03.2015

5 rzeczy, które zrozumieją tylko fani "Jessie"!

Niedawno na kanale Disney Channel Polska na YouTube, pojawił się filmik o tytule "5 rzeczy, które zrozumieją tylko fani "Jessie!". Filmik opowiada o każdym z bohaterów - np. o zalotach Luka, albo o zasadach modowych według Emmy. No cóż te sprawy tylko zrozumieją Ci, którzy są na bieąco z owym serialem! :)


1. Subtelne zaloty Luka. 
2. Zasady mody według Emmy! 
3. Niezrównany tupet Zuri. 
4. Osobliwy świat pani Kipling (jaszczurki!). 
5. Wrodzone talenty opiekuńcze niani - Jessie. 

Szczerze mówiąc ten filmik to chyba jeden z moich ulubionych który pojawił się na kanale DCP (Disney Channel Polska). Problemy bohaterów nie są mi nie znane, bowiem to właśnie "Jessie" jest serialem mojego małego kawałka dzieciństwa. 

Znacie te problemy? Podobał wam się filmik?

3 komentarze :

  1. Osoba ,ktora podkłada głos do tego filmiku ma bardzo miły aż chce się go sluchać.Oglądam Jessie ale rzadko.Filmik jest bardzo fajny i dziwactwa jaszczurki najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam Jessie codziennie :) Nie dawno nadrobiłam kilka odcinków bowiem była chora. Szkoda że niedługo serial dobiegnie końca. :( Zdecydowanie zapamiętam zaloty Luka do Jessie - to jeden z najśmieszniejszych momentów! Mam nadzieję że zrobią jakiś film na zakończenie serialu, albo filmiki które puszczą na DC

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten filmik jest naprawdę bardzo fajny. Lubię oglądać Jessie. Według mnie to ciekawy serial, który uczy, że można kochać kogoś obcego ( w tym przypadku Jessie ) jak członka rodziny, choć zna się go bardzo krótko to zawsze można na niego liczyć, on nas nie zawiedzie i że pod tymi wszystkimi wygłupami dzieciaków, to tak naprawdę bardzo kochają swoich opiekunów. Dodatkowo w serialu są śmieszne sceny i można się pośmiać =))
    1. Subtelne zaloty Luka - to na zawsze pozostanie w mojej pamięci. Nie raz mnie rozśmieszało jak taki mały piegowaty chłopiec zarywał do Jessie nazywając ją swoją przyszłą dziewczyną i żoną. Nie raz wspominał o tym, w obecności chyba każdego, a Jessie zawsze starała się w jakiś sposób odpowiedzieć, aby nie robił sobie nadziei :P , na przykład Pani Kipling ( kiedyś uważana za pana :p ) ''podrywała'' Jessie, a ona powiedziała: ''Mój facet musi być wyższy i być człowiekiem'', czy coś w tym stylu, a Emma: ''Sorawka Luke, nie spełniasz dwóch warunków :p". Te sceny zawsze są takie śmieszne. Najlepsze jest to, że są w serialu już do początku. Nie wyobrażam sobie ''Jessie'' bez nich.
    2. Zasady mody według Emmy! - Według mnie Emma ma naprawdę super styl. Zawsze przemyślany i dokładny. I te jej rady ! Zawsze są takie zabawne.
    3. Niezrównany tupet Zuri - Zuri ma bardzo niezrównany tupet. Na wszystko ma jakąś wymówkę i plan. Tyle ciekawych rzeczy się dzięki niej dzieje i tyle psikusów, choć tak naprawdę potrafi być też słodka i urocza.
    4. Osobliwy świat pani Kipling - Pani K, jak ja ją lubię. A na początku myśleli, że to on :D Raxi najlepiej: ''To znaczy, że cały czas chodziłem w bieliźnie, albo i nawet bez, w obecności damy ?! Aaaa!!!'' :DDD
    5. Wrodzone talenty opiekuńcze niani - Jessie - Jessie ma naprawdę wrodzone talenty, szczególnie do opiekowania się dziećmi. Zuri nie chce odrabiać lekcji, Luke zarywa do nainii, Emma zamiast się uczyć to przymierza ciuszki, Ravi z panią Kipling szaleją, a Berthram ( nwm jak się pisze ) śpi XD Jednak wszyscy bardzo kochają Jessie.
    Ogólnie bardzo fajny jest pomysł na filmik i przyznaję, gdybym nie oglądała Jessie wydałoby mi się dziwne, że w domu mają jaszczurkę, a Luke podrywa starszą od siebie Jessie :D Brakuje mi tutaj dziwactw Raviego i lenistwa Berthrama, bo w końcu ludzi jest 6 i jeden zwierzak to powinno być 7 spraw. Może jeszcze złośliwość Chesterfild, zakręconość rodziców Ross. (h)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka