26.12.2014

[GWIAZDY DISNEYA] - Życzenia świąteczne

Ahh ... Czy tylko ja ubolewam nad tym, iż święta powoli się kończą, a już za tydzień trzeba będzie wrócić do szkoły - do tej prawdziwej i wcale nie magicznej rzeczywistości? Na pewno nie tylko ja ;) No ale cóż, głowa do góry! Na pocieszenie, na dzisiaj przygotowałam dla was życzenia od gwiazd Disneya. Jeżeli jesteście ciekawi czego życzą gwiazdy, to rozwińcie posta, zapraszam!

*zdjęcie pochodzi z facebooka Disney Channel Polska* 

GENEVIVE HANNELIUS 
Tłumaczenie: WESOŁYCH ŚWIĄT! Życzę wszystkim wspaniałego dnia! 

SIERRA MCCORMICK 
Tłumaczenie: Wesołych świąt dla wszystkich! 

LAURA MARANO 
Tłumaczenie: Wesołych świąt! Mam nadzieję, że wszyscy spędzają ten urlop w otoczeniu rodziny :D <3  

Oczywiście to nie wszystkie życzenia, ale podałam przykłady niektórych. Pamiętajcie by tweety dodać do ulubionych i podać dalej, niech wszyscy wiedzą, że życzycie "WESOŁYCH ŚWIĄT" :) Przy okazji: Jeszcze raz, życzę wam wszystkiego co najlepsze.

PODOBAJĄ SIĘ WAM ŻYCZENIA? KTÓRE JEST NAJŁADNIEJSZE?

1 komentarz :

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka