06.12.2014

Wywiad z Sonią Figurską!


W Disney Channel pojawił się nowy program powiązany z naszym ulubionym serialem, mam tu na myśli "I love Violetta". Wielu osobom spodobał się, jeszcze inni uważają go za kompletne dno, nawet fani Violetty. Prowadzą go trzy V-lovers: Sonia Figurska, Sylwia Lipka oraz Wiktoria Gąsiewska. Dziś przedstawiam Wam wywiad z Sonią, która ma 11 lat i jednocześnie jest najmłodszą prowadzącą program. Zapraszam!


Czy casting do programu był trudny?

Hm... Nie podejrzewałam, że go wygram. Tata zrobił mi kiepskie zdjęcie i wysłał je na konkurs.Po za tym przed samym castingiem umyłam włosy szamponetką i stały się czerwone. Próbowałam coś z tym zrobić, ale się nie dało. Kiedy na koniec castingu podszedł do mnie reżyser i poprosił, żebym została - byłam zdziwiona. Do końca nie wierzyłam. Było tam tak wiele dziewczyn!
A teraz? Jak ci się pracuje na planie programu "I love Violetta"?

Naprawdę fajnie. Mam bardzo dobry kontakt z Sylwią i Wiktorią. Trochę się bałam pracy z nimi, bo jestem najmłodsza. Poza tym Sylwia świetnie śpiewa i ma swój kanał na Youtube. Wiktoria gra od dziecka w filmach i serialach. Martwiłam się, że obie będą mnie traktowały - tak trochę z góry. Ale dziewczyny są świetne. Mamy ze sobą super kontakt i już nie mogę się doczekać kolejnych nagrań.

Czy bardzo musiałaś się zmieniać - przebierać na potrzeby programu?

W jednym z odcinków największa zmiana to włosy! Moje są raczej cienkie i proste, a styliści wymyślili burzę loków. Ucieszyłam się bardzo, gdy zaproponowano mi ogrodniczki do jednego z odcinków. Zawsze o takich marzyłam i nie mogłam ich nigdzie dostać. W ogrodniczkach mogłabym chodzić codziennie.

A co lubisz robić w czasie wolnym?

Lubię spędzać czas na podwórku. Uwielbiam trampolinę i... grać w koszykówkę. Zawsze gram z przyjaciółką.
Czy jesteś fanką Violetty?

Oczywiście, oglądam serial z wypiekami na twarzy. Z całej obsady najbardziej podoba mi się Ludmiła. Uwielbiam ją! Z chłopaków oczywiście Leon. Diego jest zbyt zimny! Bardzo też lubię Violettę, którą wszyscy fani ubóstwiają, ale mimo to dla mnie numerem jeden jest Ludmiła
.
Jak zareagowały koleżanki na wiadomość, że występujesz w programie?

Ucieszyły się. Są super. Zawsze mi pomagają. Teraz są na wycieczce w Poznaniu. Bardzo chciałabym na nią jechać. Koleżanki codziennie wysyłają mi zdjęcia, piszą co widziały. Aha - właśnie chciałabym je pozdrowić. Szczególnie Małgosię i Marikę. 
Lubicie Sonię? Podobał Wam się wywiad?
Oglądajcie "I love Violetta" w sobotę o godzinie 8:45, tylko na Disney Channel!

2 komentarze :

  1. Ja nie lubię "I love Violetta", według mnie to jest strasznie sztuczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka