22.12.2014

WYRÓŻNIENIE - BLOG ROKU DISNEY 2014!

Choć bloggerem Disneya jestem od zaledwie pół roku, to dzisiaj miałam niesamowitą przyjemność poczuć się bardzo dumnie. Otóż przyszedł dzisiaj do mnie mail w którym były wyniki z konkursu "BlOG ROKU DISNEY 2014". Otwierając maila nie wiedziałam czy mam się śmiać czy bać. Jednak, okazało się iż moja panika była zbędna, ponieważ dostałam (a dokładniej dostaliśmy) wyróżnienie! Nawet nie wiecie jak się bardzo cieszę. Zapraszam do rozwinięcia!


Zespół Disney, przekazał nam iż bardzo ciężko im było wybrać. Wszyscy prowadziliśmy swoje blogi w ten rok najlepiej jak tylko mogliśmy. Powiem, wam szczerze, że jestem, tak szczęśliwa i radosna, że żadne słowa tego nie opiszą :) Dziękuję serdecznie Disney za tak wielkie wyróżnienie. Było 30 blogów, wygrały zaledwie trzy a w tym nasz!

Bardzo dziękuję!

PS: Jeżeli macie jakieś pytania, to zadawajcie je a ja na nie odpowiem ;)

12 komentarzy :

  1. a kto miał pierwsze miejsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog: disneychannelpolska123.blogspot.com :)
      Ania

      Usuń
  2. JEJUŚKU!!!!
    Gratuluję ;-****
    Zresztą nie od dziś dostaje się coś od Disneya ;-)))) ;-p

    Ściskam<3

    Teczka12

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję najmocniej!!! ;*
    Mila♡
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego mój komentarz został usunięty Aniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy, nie wiem co się stało - uwierz mi nie usunęłam go :)
      Pozdrawiam Ania

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka