12.12.2014

[Violetta Live] - Kolejne koncerty!

UWAGA! Dla wszystkich V - lovers, mamy niesamowitą wiadomość i niespodziankę. Otóż obsada "Violetty" przyleci w wakacje jeszcze raz do Polski, i zagra niesamowite koncerty w następnych miastach (Kraków i Warszawa). Wszystkie informacje w rozwinięciu :)

View image on Twitter
zdjęcie pochodzi z twittera disney polska!
Mianowicie odbędzie się koncert w Warszawie i Krakowie. 
Kraków - 25 sierpnia o godzinie 19.00 
Warszawa - 22 sierpnia o godzinie 19.00 

zdjęcie jest wzięte z fan - page disney channel polska

Gdy tylko dowiedziałam się, że koncert odbędzie się w Krakowie, do którego mam zaledwie 30 minut, to myślałam iż najnormalniej oszaleje. Zaczęłam piszczeć i szaleć, jestem pewna iż nie tylko ja zareagowałam na tą wiadomość tak wspaniale. Ale co najważniejsze, będę miała przyjemność uczestniczyć w wydarzeniu, a co najlepsze, rodzicie pozwolili mi kupić bilety przy samej scenie! Jestem bardzo szczęśliwa. Więc jeżeli również się wybieracie to napiszcie mi na asku i może ... ;)


JEDZIECIE? JESTEŚCIE SZCZĘŚLIWI?

2 komentarze :

  1. Ja nwm, czy jadę :/ Gratuluję!
    Fajny post XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że wcześniej nie wiedziałam bo w tym czasie może już będę mieszkać w Krk XD no ale mam bilety na Łódź i liczy się że będę w ogóle na koncercie, zobaczę obsadę i poczuję tę atmosferę <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka