30.12.2014

SYLWESTROWE STYLIZACJE I FRYZURY

Sylwester już jutro, więc trzeba mieć już powoli wszystko zapięte na ostatni guzik. To już ten czas, kiedy zostały ostatnie chwile na wymyślenie stylizacji i fryzury. Jeżeli macie problemy z wyborem, to dzisiaj w poście chętnie wam pomogę :) Zapraszam serdecznie wszystkich ciekawych do rozwinięcia posta!



1. Fryzura 
Moja fryzura nie będzie bardzo elegancka, jednak troszkę "ruszona". Mówię tutaj o warkoczu spiętym włosami z jednej strony buzi. Tą o tą fryzurę, było zrobić bardzo łatwo, wystarczy, że przygotujecie sobie: wsuwkę oraz grzebień.

1. Na początek umyjcie włosy, a następnie wysuszcie je oraz uczeszcie. 
2. Potem weźcie sobie jedno pasmo włosów i zaplećcie mini warkoczyk. 
3. Na koniec swój warkocz upnijcie wsuwką. 
4. Gotowe - cieszcie się nową fryzurą :) 

Możecie także skorzystać z pomysłu, który wykonała jedna z prowadzących program "I love Violetta" - Sonia Figurska. Ja nie skorzystałam z tej opcji ponieważ, mam za krótkie włosy.


2. Stylizacje
Powiem wam szczerze, że nigdzie na imprezę się nie wybieram, więc szczególnie szykować się nie będę. Postawiam na wygodę i luz, zakładając moje ulubione spodnie "marmurki", które zakupiłam w "H&M" za 69,99 zł oraz świetną czarną koszulkę ze "Smyka", którą udało mi się kupić za jedyne 19,99 zł. Jeżeli chodzi o małe dodatki to zdecydowanie stawiam na gumowe bransoletki z mini napisami.

/spodnie h&m/koszulka smyk/bransoletka gumowa market/

SKORZYSTACIE Z MOICH POMYSŁÓW? MACIE JUŻ PRZYGOTOWANE STYLIZACJE? 

4 komentarze :

  1. Kidy pojawi sie wywiad z mercedes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki wywiad? :) Chodzi Ci o świąteczny? Bo jeżeli tak, to pojawi się on już w czwartek ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz - Anna Starowicz

      Usuń
    2. Tak chodzilo o ten swionteczny dzienkuje za odpowiedz

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka