06.12.2014

[ŚWIĘTA] - Pomysły na Disneyowskie przenty CZ.2


Witajcie moi kochani! A więc poprzednia taka seria, na prawdę wam się spodobała. Więc robię kolejną, która mam nadzieję, że także przypadnie wam do gustu. A więc nie przedłużając, zapraszam wszystkich do rozwinięcia!
1. Pościel z "Taniec rządzi"
Osobiście, jestem wielką fanką tego serialu. Myślę, że łączy mnie i ten program głównie to, że jak CeCe i Rocky, kochamy tańczyć! Jeżeli również lubicie ten serial, to proponuję wam na początek super pościel za 107,90 zł (niestety tak drogo). Pościel zakupicie na tej stronie (klik)

Powieksz

2. Poduszka z wesołymi myszkami 
Nie wiem jak wy, ale ja mam jakąś fobię na poduszki. Ostatnio będąc w większym sklepie, wydałam prawie całe kieszonkowe, by kupić poduszkę w panterkę i śnieżynki. Dziwne, nie? :D Więc teraz ja wam proponuję wesołe poduszki z myszkami - Miki i Minnie, które zakupicie za 35,90 zł na tej stronie (klik)

Powieksz

3. Regał z "Monsters university"
A teraz coś bardziej dla chłopców, czyli regał z świetnego filmu Disneya. Mebel, służy głównie jako biblioteczka, ale jestem pewna że inne wasze "zabawki" się zmieszczą do małych półeczek. Regała zakupicie za 154,00 zł na tej stronie (klik)

Powieksz

Co byście z tych rzeczy chcieli? Coś wam wpadło w oko? Chcecie więcej takich postów?

2 komentarze :

  1. Jak zwykle niezwykły post. Bardzo mi się podobają wszystkie propozycję, tylko w ostatnim produkcie zamiast "Regała" napiszcie "Regał można kupić..." :)Takie ostrzeżenie przed wpadką;**
    Mila♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam manię na poduszki i napisze o tym w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka