28.12.2014

[ŚWIĘTA] - Dekoracje

Świąteczny czas to nie tylko siedzenie przy stole z rodziną, ale i także okazja do udekorowania swojego pokoju w świąteczny klimat. Ja siedząc chora już prawie dwa tygodnie miałam dużo czasu by kupić światełka itd. Dzisiaj chciałabym wam pokazać jak udało mi się przystroić swój pokój. Zapraszam do rozwinięcia posta!


ŚWIĄTECZNE PODUSZKI 
Jak już kiedyś wspominałam w jednym z postów, mam małą "obsesję" na punkcie poduszek. Rzecz jasna - musiałam kupić również poduszkę w świątecznym stylu. Ta ozdoba jest w renifery, bałwanki i prezenty. Zakupiłam ją w "Home&You" za około 40 zł. Szczerze powiedziawszy jest to moja ulubiona dekoracja :) 


ŚWIATEŁKA
W większości, na polskich balkonach pojawiają się magiczne kolorowe światełka. Również i na moim mini balkoniku pojawiły się migające ozdoby. Moim zdaniem świetnie się prezentują nocą, zwłaszcza gdy przyprószy je trochę śnieg, który w mojej miejscowości objawił się parę dni temu. Takie światełka zakupicie w supermarkecie za około 10 zł. 


CHOINKA
Tradycyjną ozdobą w każdym domu jest choinka ozdobiona różnymi różnościami. Także u mnie zawitało to świąteczne drzewko. Ale niestety ze względu na to iż mój pokój jest dosyć mały z rodzicami musieliśmy wybrać mała choineczkę. Ale bombki, światełka i łańcuchy dodały jej uroku. Choinkę zakupicie w sklepach gdzie są one sprzedawane w granicach 50 - 100 zł (w zależności od wielkości). 


KARTKA ŚWIĄTECZNA 
I już jako ostatnią dekoracją, którą chcę wam przedstawić to kartka świąteczna. Ja takową jaką widać na poniższym zdjęciu, dostałam od Disney za co bardzo dziękuję. Ogólnie kartka jest bardzo ładnie wykonana, pojawiają się dodatki w stylu "Mickey", a w środku są bardzo ładne życzenia. Wy taką kartkę możecie nawet wykonać sami, wystarczy papier, nożyczki i dobre chęci! 


PODOBAJĄ WAM SIĘ DEKORACJE? NAPISZCIE JAK WY DEKORUJECIE SWÓJ POKÓJ!

1 komentarz :

  1. Super;) U mnie choinka tylko xD z cuksami, piernkami, łancucham i ozdobami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka