01.12.2014

[SPRAWY ORGANIZACYJNE]

Kochani, dzisiaj przyszedł czas by wszystko na spokojnie omówić. Opowiem wam co i jak z waszymi danymi do konkursu, co z szablonem i ogólnie blogiem. Odpowiem na najczęściej zadawane pytania na asku itd. Zapraszam!


Ogółem
Nie wiem co się dzieje ostatnimi czasy, ale ogólnie blog lekko to ujmując się powoli "sypie". Nie chodzi tu oczywiście o redaktorki ani nic z tych rzeczy bo osoby piszące posty spisują się świetnie, ale za to wy nie doceniacie naszej pracy. Blog ma coraz więcej wyświetleń i nie rozumiemy czemu tak trudno dodać komentarz :) Zrozumcie, że piszemy posty dla was a nie dla powietrza! Jeżeli chcecie to możemy go usunąć i prowadzić tylko życie prywatne. Ale pomyślmy co byśmy stracili. Więc postanawiam (Julka, administratorka może dopisać swoje postanowienia), że od dziś : 

*Konkursy itd. zostają zawieszone do zobaczenia iż blog się poprawia w komentarzach*

1. Blog będzie się starał jak nigdy. Ja osobiście teraz spróbuję tak poukładać swój dzień by jak najczęściej być z wami. Teraz moje posty będą wyglądały inaczej. 

2. Będziemy się starać i z dnia na dzień będziemy uważnie sprawdzać : - wyświetlenia, - komentarze. 

3. Na asku nie odpowiadamy na pytania typu "kiedy zrobisz mi wygląd?". Takie pytania oraz zamówienia proszę kierować na e - mail: aniajestdebest@wp.pl 

Konkursy zaległe 
Zaległe konkursy powoli zamykamy. To znaczy: adresy z konkursu na autografy zostały wysłane, jednakże konkurs z zestawem do wygrania, na razie jest pod znakiem zapytania. Dopóki jedna ze zwyciężczyń nie wyśle adresu nie mogę zrobić kolejnego kroku! Ale obiecuję, że wasze nagrody oczywiście dojdą, proszę o wyrozumiałość. 

Wygląd (szablon) 
Razem ze Sno Vi zadecydowałyśmy iż ja sama kogoś poszukam do wykonania nam szablonu. Dwa dni temu zamówiłam go na jednej ze stron z szablonami. Zamówienie zostało przyjęte i na blogu pojawi się już na święta - 15,16 grudnia. Jest to już prezent dla was na mikołajki :D 
Ale tak jak mówię, jeżeli do tego czasu komentarze się zmienią to zrobimy bożonarodzeniowy konkurs.


Proszę wszystkich aktywnych czytelników o komentowanie!


8 komentarzy :

  1. Andzik :( Wiesz jak mi przykro jest ,że przez jedną osobę nie mozesz wysłać danych?Chciałabym aby paczka doszła w tym tygodniu nie mozesz wysłać tych 4 adresów.Czytam twoje posty ale przeważnie na telefonie nie mogę komentować .bo mi się tnie :( Ale na prawdę wyślij te adesy na prawdę plissss!!!to jest nie fair ,że przez jedną osobę będziemy czekać jeszcze moze nawet miesiac az ona sie opamięta :(((proszę wyslij do disney te 4 adresy proszę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! błagam wrecz moze chociaz to pocieszy mnie na mikołajki bo prezentu nie dostanę:( poza tym super blog.....ale tak juz naserio skoro czekasz na jedne dane az powyzej tygodnia to oznacza ze nagrodap owinna prezejsc na kogos innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Dzisiaj wysłałam wreszcie wasze dane ! :D i pamiętaj komentarz potrwa chwilkę <333
      Ania

      Usuń
  2. Mi również jest z tym Bardzo ciężko, bo wiem że to przeze mnie... ale ja na prawdę nie mam dużo czasu i od jutra nowa seria postów o "Dziewczyna poznaje świat" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie przez ciebie. Jesteś sietna jak wszystkie redaktorki. To dzięki wam dajemy radę <3333

      Usuń
  3. Super. Oby było więcej komentarzy:) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiem jak to jest z komentarzami, mamy ten sam problem ;) trzymam kciuki żeby Wam tych komentarzy przybywało :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak najczęśćiej wpadać na wasz blog <3
      Ania

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka