05.12.2014

Spotkaj się z Justyną Bojczuk na żywo!

Centrum Handlowe "Arkadia", ma dla wszystkich V - lovers wspaniałą niespodziankę. Otóż już w tą niedzielę, macie szansę spotkać się z Justyną Bojczuk na żywo! Otóż aktorka, będzie podpisywała płyty "Gira Mi Cancion". Więcej w rozwinięciu :)


Data i godzina - 7 grudnia 2014 roku (niedziela), godzina 16.00 
Miejsce spotkania - Centrum Handlowe "Arkadia" - EMPIK w Warszawie!

Oto co podaje fan - page "Empika": 

"Wszystkich fanów serialu „Violetta” zapraszamy na niezwykłe spotkanie. Gościem Empiku będzie młoda utalentowana aktorka – Justyna Bojczuk. Justyna od pierwszego sezonu serialu użycza głosu serialowej Ludmile. Od 3 sezonu serialu możecie ją także oglądać w roli Matyldy" 


Myślę, że dla mieszkańców stolicy jest to okazja by zobaczyć na własne oczy aktorkę z "Violetty", nieprawdaż?
Niestety ja sama nie będę mogła uczestniczyć w spotkaniu, ponieważ do Warszawy mam naprawdę daleko. No ale cóż ... Życie to życie, wszystkich na spotkanie zapraszam!


Będziecie na spotkaniu? 
Co o tym sądzicie?



4 komentarze :

  1. Suoer, ale ja mam za daleko do Warszawy:// Trudno, cieszę się i tak:) Super post, pozdro xD
    Mila♡ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcialabym pojechac, ale...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka