19.12.2014

[RELACJA] - Martina u Susany Gimenez

17 grudnia, czyli w czwartek Martina Stoessel, wystąpiła gościnnie w programie Susany Gimenez. Tinita udzieliła wywiadu, zaśpiewała oraz zatańczyła. Ogółem panowała miła atmosfera. W rozwinięciu relacja z wydarzenia. Ciekawych zapraszam do rozwinięcia i przeczytania :)


1. Przygotowania
Oczywiście tak jak do każdego występu, nasza Martina się przygotowywała. Za kulisami, wiele się działo, mowa tu o przygotowaniu stroju, zrobieniu makijażu i tym podobne. Nie zabrakło jednak lekkich wygłupów, czyli w tym przypadku były to "selfie". Gdy zdjęcia zaliczone, czas powoli wyjść na scenę!



2. Taniec 
Na samym początku programu panna Stoessel, dała czadu pokazując jak tańczy do piosenki Beyonce "End of time". Choć układ, był na prawdę łatwy to i tak czy siak, powiem, że nieźle poszło Argentynce ;) 


3. Śpiew 
Po lekkim zmęczeniu tańcem, przyszedł czas na coś lekkszego. Chodzi tutaj o występ wokalny, gdzie nasza idolka zaśpiewała piosenkę z kultowego filmu Disneya "Camp Rock" - "Lo Que Soy". Wykonanie wyszło na prawdę pięknie.  


4. Filmik "casting" do Violetty
Po krótkiej rozmowie Tini z Susaną, czekała na wszystkich fanów niesamowita niespodzianka. Chcę przez to powiedzieć iż na dużym ekranie puszczony został filmik z castingu do "Violetty", gdzie swych sił próbowała aktualnie serialowa Violetta. Aż mi łezka popłynęła, widząc naszą młodą Tini.



5. Wywiad
Na koniec Susana przeprowadziła krótki wywiad z "gwiazdą" wieczoru. Ogólnie chciałam powiedzieć, iż program był na tzw. luzie, na pewno można powiedzieć, że Martina dała z siebie wszystko. Jeszcze prganę dodać, że pod koniec programu zaproszona poszła przywitać się ze swoimi fanami, którzy wiernie dotrzymali jej towarzystwa,



PODOBAŁ WAM SIĘ PROGRAM? 

3 komentarze :

  1. Podobał, ale... nie oglądałam... xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie!
    Jestem pod wrażeniem Waszego bloga :)))
    Martina wyglądała tak CUDNIE<3
    Przypominała mi siebie z 2 sezonu,a nawet z 1 :-P
    Szczerze mówiąc,to trochę się uśmiałam przy castingu Tini :-D
    Tiniusia zresztą też :->

    Pozdrawiam.Teczka12

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka