18.12.2014

[RECENZJA] - Sekretnik "Violetta" 3

A więc tak jak już wam wcześniej wspominałam, parę tygodni temu przyszła do mnie paczka, której zawartość bardzo mile mnie zaskoczyła. Dzisiaj chciałabym wam już przedstawić niestety ostatnią rzecz - sekretnik z trzeciego sezonu "Violetty".



WYDAWNICTWO: AMEET 
CENA: 25 - 30 ZŁ 
MOŻNA ZAKUPIĆ W - SMYKU, EMPIKU

Zacznę od okładki, która ogólnie jest bardzo przyjemna dla oka. Ma ciepłe, subtelne barwy. Głównym motywem są kwiaty, co pewnie troszkę was zdziwi ;) Na okładce widnieje jedno ze zdjęć promocyjnych "Violetty" 3. Zachęca do otworzenia sekretnika! Tak jak zawsze sekretnik jest zamykany na magnes. A co jest w środku? 


W środku znajdziemy tak na prawdę wszystko. Zaczynając od porad modowych, a kończąc różnych artykułach dotyczących aktorów. Jeżeli mam być szczera, najbardziej spodobał mi się na pewno dział "uroda". Jednak moim zdaniem, w książce najwięcej znajdowało się stron dotyczących rodziny i przyjaciół. Także na końcu znajdziemy wspaniały misz - masz naklejek. Do wyboru - do koloru! Na tyłach książki, oczywiście czekają puste strony na tylko i wyłącznie NASZE zapiski. 


Podsumowując ... Sekretnik z trzeciego sezonu "Violetty", jak dla mnie jest najlepszą książką wydawnictwa AMEET. Świetna grafika, aż mówi do nas "Rozwiąż ten test, naklej tą naklejkę" <śmiech>. Na pewno zapisywanie swoich tajemnic w nim będzie czystą przyjemnością każdego wieczoru.

I na koniec moje przemyślenie: lepszych czytelników nie znalazłabym na żadnym innym świecie!


JAK PODOBA WAM SIĘ RECENZJA I SEKRETNIK? MACIE JUŻ GO?

3 komentarze :

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka